windows probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de computer opgestart in veilige modus en toen systeemherstel gedaan en nu doet hij het weer

iedereen bedankt voor de hulp

afz: barry
 
Barry,

Even voor de volledigheid !! Heb jij toevallig het programma Spybot Search & Destroy gebruikt ?

Dit programma verwijdert namelijk als je niet goed oplet ook je Windows mediaplayer zonder pardon !!!
Een optie is om de mediaplayer opnieuw te installeren,
heb dit probleem zelf namelijk ook een keer meegemaakt.

Remy
 
Een heel klein beetje confuus ben ik nu wel, want in een eerder bericht schreef je dat je systeemherstel ook niet kon uitvoeren........... ?

Tuurlijk is het belangrijkste dat 't opgelost is, maar blijft de "onlogische" vraag wat je (niet) hebt gedaan waardoor je systeemherstel opeens WEL kon uitvoeren.........? (Al is het maar voor ons om eventueel een volgende persoon advies te kunnen geven die soortgelijke problemen ondervindt)
 
ik heb hem opgestart in veilige modus daar heb ik jullie niet over gehoord dat ik dat moest doen zodoende kon systeemherstel eerst niet openen maar daarin wel
 
Da's precies wat ik bedoel ! Ik denk dat wij dit allen zijn vergeten te noemen en dat is idd. minder handig, zeker omdat binnen de veilige modus een heleboel vaak nog wel kan, wat in de normale modus niet meer lukt.

Da's dus hetgeen wij van jouw vraag hebben geleerd : niet meer vergeten om de veilige modus voor te stellen ;)
 
oke en nognaals iedereen bedankt als ik weer raad nodig heb dan hoop ik dat jullie mij weer helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan