windows problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin.huls

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2006
Hallo, ik ben nieuw hier, ik hoop dat jullie me probleem kan oplossen.
mijn vader heeft sinds kort n router aangeschaft en nu heb ik eigenlijk alleen maar problemen met me eigen pc. namelijk ik kan me msn messenger niet meer in komen, hij zegt dat er n fout in zit en zelfs met downloaden van msn messenger en andere programmas loopt ie vast. ik kan me windows firewall ook niet meer inkomen, want dan vraagt die :wilt u internet verbinding delen starten ja/nee. en dan houd ie op. ik kan wel op windows messenger , maar niet op msn messenger. ook word soms me taakbalk onderin grijs. ik heb msn al opniuw gedownload en verwijdert, maar geen resultaat. iemand een idee?? Ook kan ik geen updates meer binnenhalen van windows,want het wachten duurt heel lang en doet dus niets. groeten Erwin:confused:

Welkom bij helpmij.nl

Als jij de problemen hebt gekregen na het installeren van de router dan zou mijn conclussie zijnrouter verkeer geinstalleerd.

maar vertel eens van wie jullie internet krijgen en welke router je gebruikt.

Hallo. de router is van het merk: SWEEX. Ik heb internet en nu me vader dus ook, de internet komt dus van mij af, de router is geinstalleerd op mijn pc dus.
(ps. kom ook uit Enschede).

Internet van @home
Dan moet je in de router het CC nummer plaatsen.
en hoe is het nu met msn dan werkt dat al weer.

(gezellig twee enschedeers)

ja heb van @home. bij de host name staat al CC voor, of bedoel je ergens anders CC neer zetten? waar moet ik die inzetten? mijn broer heeft t allemaal geinstalleerd... word beetje lastig.:rolleyes:

In de router moet die cc naam komen te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan