windows product code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjellekes

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2010
Berichten
29
Hallo

Ik heb een pc geformateerd, maar heb er een verkeerde code opgezet,
nu zegt hij dat ik mogelijk dupe ben van softwarevervalsing.
Is er een mogenlijkheid dat ik deze kan handmatig kan veranderen?

Groeten
Tjellekes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat kan met RockXP:
RockXP

RockXP is a free multi purpose utility that allows users to get all Microsoft software serial number, retrieve you Internet connection parameters such as passwords, retrieve MSN login and password, recover XP login and HASH password, display system password (LSA) and generate random password. RockXP also has the ability to change the product key or serial for Windows XP, and automatically hack and crack to bypass the Windows XP Product Activation.

To view and change the Windows XP serial or CD key, simply click on “Windows key” tab, and click on Scan to retrieve the installed product key, and key in the new CD key serial to change the product key.

RockXP can be downloaded here

Zodra gestart kan in het tabblad "Windows key" de aanpassing gedaan worden (onderste invoervakje en dan op Modify klikken).

Succes,

Tijs.
 
Ja, dat kan met RockXP:


Zodra gestart kan in het tabblad "Windows key" de aanpassing gedaan worden (onderste invoervakje en dan op Modify klikken).

Succes,

Tijs.

Is deze tool te vertrouwen?
Ik zou het graag handmatig doen indien dit mogelijk zou zijn.
Ik vertrouw de tools namenlijk niet zo zeer, voor leaking van mijn eigen productcode dan, zodat die dan ook als softwarevervalsing zal bekeken worden.

groeten
tjellekes
 
Je zult wel moeten uitwijken naar dergelijke tools omdat de product code 'versleuteld' in de registry staat.
En ja, RockXP is een vertrouwde tool.

Succes,

Tijs.
 
@rens12: Komt neer op het deactiveren van de XP, en daarna de activatie starten alsof gedaan via telefoon, zodat een nieuwe product code kan worden ingevoerd.
Goede tip van je! :thumb: Vereist geen hulpmiddel (zoals RockXP) om hetzelfde te bereiken.

@topic-starter: Als de tip van rens12 niet helpt, dan kun je evt. altijd nog RockXP gebruiken.

Tijs.
 
@rens12: Komt neer op het deactiveren van de XP, en daarna de activatie starten alsof gedaan via telefoon, zodat een nieuwe product code kan worden ingevoerd.
Goede tip van je! :thumb: Vereist geen hulpmiddel (zoals RockXP) om hetzelfde te bereiken.

Tijs.

Graag gedaan :)

Ik gebruik hem thuis ook nogal vaak, dus waarschijnlijk moet het lukken!

Suc6 :thumb:

Grt

Rens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan