Windows-produktactivering

Status
Niet open voor verdere reacties.

zagato

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
35
Ik heb sinds kort een nieuwe PC. Nu krijg ik sinds enige dagen steeds een melding dat ik Windows binnen .... zoveel dagen , aflopend, moet activeren
Hoe doe ik dit??? Ik heb geen idee!!!

Hopelijk weet iemand van jullie raad.

Op de vraag die ik laatst gesteld heb (dd 5-11) ivm het standyby zetten heb ik helaas ook nog steeds geen antwoord gekregen. Misschien is er iemand die daar nu wel raad op weet??

alvast bedankt voor 't meedenken
 
Je hebt bij je orginele xp een sleutel gekregen.
Die staat ook op het stickertje wat op jou computer is geplakt.
Dit nummer moet je invullen tijdens installatie en dan wordt er ook gevraagd voor een registratie.
Als je dit niet hebt gedaan dan heb je het ook niet geactiveerd en zal na zoveel dagen windows niet meer werken.
Dus nog even xp registreren en het gaat goed komen.
 
Geplaatst door zagato
Ik heb sinds kort een nieuwe PC. Nu krijg ik sinds enige dagen steeds een melding dat ik Windows binnen .... zoveel dagen , aflopend, moet activeren
Hoe doe ik dit??? Ik heb geen idee!!!


Gewoon, als je dit schermpje krijgt, simpel op activeren klikken, volg dan de aanwijzigingen
 
Windows XP activeren

Nog even over windows activeren.
Het bleek dus een probleem van Microsoft te zijn. Ze hebben de boel daar zo beveiligd dat er zelfs met orginele Windows XP nogal eens eentje geweigerd wordt. Dit was dus bij mij het geval, vandaar dat ik hem ook met mijn code niet geactiveerd kreeg.
In eerste instantie kregen ze het zelfs bij microsoft niet voorelkaar, mar gelukkig is nu alles in orde er moest opnieuw gecodeerd worden. Dat is dus door de verkoper allemaal in orde gemaakt want het is erg moeilijk contakt te krijgen met microsoft. Bedankt voor het meedenken, hier kon dus niemand mij helpen.
 
ik hebt windows opnieuw geinstallerd en harde schijf geformateerd... nu moet ik ook windows activeren maar hij kan geen verbinding maken met activeringsserver... hoe zou ik dit anders kunnen doen zonder te bellen ik heb een student versie van windows XP
 
via een internet aansluiting zou dat ook willen.
 
Ik zou het ook echt niet weten uiteindelijk is mijn PC teruggegaan naar de leverancier en die heeft van Microsoft een nieuwe code gekregen waarmee de mijne dus is geactiveerd. Een andere oplosing was er niet voor. Het staat ook ergens dat als deze problemen zich voordoen je met hen kontakt op moet nemen zodat zij hem kunnen activeren, dus ik denk dat er niets anders opzit dan bellen. Succes zagato
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan