Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, "uiteraard" niet. ReadyBoost is een vervanging voor /aanvulling op het slome pagefile wat op de harddisk staat.
USB en SD zijn vele malen sneller.
Hoe werkt het dan als je op meerdere partities een pagefile instelt?
Dan worden de pagefiles per stuk aangesproken wanneer ze nodig zijn.
Maar welke winst denk je te kunnen halen als je met partities werkt? Het komt allemaal van dezelfde schijf af dus je behoudt (of misschien zelfs: vergroot) je capaciteitsprobleem.
Dan worden de pagefiles per stuk aangesproken wanneer ze nodig zijn.
Maar welke winst denk je te kunnen halen als je met partities werkt? Het komt allemaal van dezelfde schijf af dus je behoudt (of misschien zelfs: vergroot) je capaciteitsprobleem.
Als je data op een andere partitie zet dan je systeem, kun je bij problemen je systeem herstellen zonder dataverlies.
Voor zover ik weet scheelt dit gezien het feit dat je niet van disk hoeft te lezen en op dezelfde disk moet schrijven. Dit in tegenstelling tot de verdeling met partities.Pagefile op een aparte partitie geeft minder fragmentatie op de schijf maar verder geen snelheids verbetering..
Ik ook niet eigenlijk .Pagefile op een dynamic volume spanned over 2 fysieke disks heb ik altijd wel een interessant idee gevonden maar nog nooit uitgeprobeerd.
Voor zover ik weet scheelt dit gezien het feit dat je niet van disk hoeft te lezen en op dezelfde disk moet schrijven. Dit in tegenstelling tot de verdeling met partities.
Fragmentatie sowieso.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.