Windows reageert ineens niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter zansa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zansa

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Beste Helpmij forummers,

Ik heb sinds een tijdje een heel vaag probleem met Windows XP 32 bits.

Als ik bijvoorbeeld op internet een flash bestand bekijk kan ik nergens meer op klikken. Ook gebeurd het als ik bijvoorbeeld pkr.com speel

Filmpje speelt wel gewoon door.

Bij het doen van crl-alt-delete komt wel het taakscherm, maar daar reageert ook niets op mijn klikken. Ook kan ik 'start' indrukken, maar daar weer op iets klikken lukt ook niet...

Heb echt al best veel geprobeerd, zoals installeren nieuwste flash player, internetexplorer 7 genomen etc etc.

Zou het fijn vinden als iemand me hiermee kan helpen. Mocht ik het probleem niet helemaal duidelijk omschreven hebben hoor ik het ook graag.

Bedankt,

Sijbrand

Ga in IE eens naar Extra, invoegtoepassingen beheren en schakel daar de Flash / Shockwave eens uit. Laat die eens een dag of twee uitgeschakeld. Hoe gedraagt de pc zich nu?

heb hem nu een tijdje zo lopen en bijvoorbeeld pkr.com is gewoon af te spelen.

alleen speelt ie nu natuurlijk geen internetfilmpjes etc. af

wat wordt de volgende stap? ;)

Kom morgen of overmorgen teurg met een reply als de pc "stabiel" blijft. Pas dan "durf" ik je deelgenoot te maken van het e.e.a.

hoi

ook ik heb dit probleem en heb flash nu uitgeschakeld, het lijkt hieraan te liggen, maar ik wil wel graag filmpjes etc zien !

Okidoki Pasja, hij loopt nu een tijdje met alles uit en dat werkt. Pas weer even aangezet
omdat ik een filmpje moest zien en pats, alles weer vast

hoor graag, bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan