Windows register foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard112

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2002
Beste mensen,

Ik zit hier achter een petium III. Ik heb al een poosje een foutmelding op deze pc. Als ik mijn pc 2 keer opnieuw opstart...(gewoon via start,afsluiten,opnieuw...) geeft ie de windows register foutmelding... en dan zegt ie dat ik opnieuw moet opstarten... nou ik druk op [ok] en dan start ie opnieuw op zet de register file's terug.. maar als ik me pc dan weer eens afsluit... en dan weer aan weer die fout! weet iemand wat ik er tegen kan doen? want het is erg vervelend zo'n fout in je beeldscherm...

Alvast Bedankt,

Goetenz Gerard

Heb dat probleem ook al gehad en nu ook weer. Kan liggen aan een bug in msn messenger 5.0 of ook naar het schijnt aan een probleem met je ram-geheugen. Als je op dit forum bij zoeken "systeemregister" of "systeemregister+msn" invult zul je snel zien wat ik bedoel. Ik ben bij mezelf nu aan het proberen om het probleem te detecteren door één van m'n 2 geheugenplaatjes eruit te halen en te kijken of het probleem dan opgelost is. Kijk maar eens bij zoeken hier en je zal een hoop info vinden greetz

als msn de boosdoener is is de laatste oplossing inderdaad voldoende. Als dat niet helpt misschien toch maar eens proberen met elke keer een geheugenplaatje eruit te halen success

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan