Beste mensen, ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Ik heb nog even rondgekeken op deze website maar heb hierover niets kunnen vinden (of ben ik zo blind?). Het probleem bij mij is dat het internet een paar dagen geleden besloot om supertraag te zijn. Fysiek is er niets veranderd, noch aan de laptop, noch aan de router. Er is geen probleem met de drivers, de netwerkkaart bleek goed te werken toen de snelheid getest werd op veilige modus. Maar om de een of andere reden als ik windows normaal opstart is er van die snelheid weinig te merken. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk opstartprocessen en services uit te vinken (om een beetje safe mode na te bootsen), heb wat programma's verwijderd, laptop gescand op virussen en malware, alles geupdatet, maar niets helpt. Antivirus uit, firewall uit, niet geholpen. En als dat niet genoeg was werkt systeemherstel voor geen meter (ook niet op safe mode of vanuit een hersteldvd). Ik wil een herinstallatie van mijn Windows 7 vermijden, dus wie o wie kan me hierbij helpen? Het betreft een dell xps 15z laptop, nog geen half jaar oud. Aan hun techsupport heb ik ook niet veel gehad.
Bij voorbaat dank!
Pygmalion
P.S. Om nog preciezer te zijn: uploaden doet ie al bijna helemaal niet, en downloaden gaat met pieken en dalen (varieert tussen 50 en 12 mpbs)
Bij voorbaat dank!
Pygmalion
P.S. Om nog preciezer te zijn: uploaden doet ie al bijna helemaal niet, en downloaden gaat met pieken en dalen (varieert tussen 50 en 12 mpbs)