Hallo,
Ik heb nu voor de tweede keer de spyware; Windows security center gehad.
Voor de tweede keer ook verwijderd met dank aan helpmij forums:thumb:.
De eerste keer heb ik WSC bij windows taakbeheer>processen kunnen beeindigen,
maar nu stond hij er ook niet bij. Deze keer heb ik in veilige modus met Ad-aware de spyware verwijderd.
Hij is misschien wel verwijderd, maar mijn computer loopt de hele tijd vast nadat ik hem heb opgestart.
Vorige keer heb ik windows geherinstalleerd. Maar aangezien het terug is gekomen wil ik nu een andere oplossing zoeken.
De computer loopt de ene keer al vast voordat zelfs norman is opgestart en de andere keer na een aantal minuten.
Zelfs in veilige modus is hij een aantal keer vastgelopen, maar wel minder snel.
Iemand enig idee??
Ik heb:
HP pavilion t880.nl
Legale Windows xp
Pentium 4, 3,6 ghz
Memory: 2,5 Gb DDR2
Nvidia Geforce GT230
Ik heb nu voor de tweede keer de spyware; Windows security center gehad.
Voor de tweede keer ook verwijderd met dank aan helpmij forums:thumb:.
De eerste keer heb ik WSC bij windows taakbeheer>processen kunnen beeindigen,
maar nu stond hij er ook niet bij. Deze keer heb ik in veilige modus met Ad-aware de spyware verwijderd.
Hij is misschien wel verwijderd, maar mijn computer loopt de hele tijd vast nadat ik hem heb opgestart.
Vorige keer heb ik windows geherinstalleerd. Maar aangezien het terug is gekomen wil ik nu een andere oplossing zoeken.
De computer loopt de ene keer al vast voordat zelfs norman is opgestart en de andere keer na een aantal minuten.
Zelfs in veilige modus is hij een aantal keer vastgelopen, maar wel minder snel.
Iemand enig idee??
Ik heb:
HP pavilion t880.nl
Legale Windows xp
Pentium 4, 3,6 ghz
Memory: 2,5 Gb DDR2
Nvidia Geforce GT230