Windows security center kan niet worden gestrart (virus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasperC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
2
Hallo,

Een week geleden liep mijn computer uit het niets vast en bij het opstarten loopt hij nu ook vaak vast na het inlogscherm. Mijn computer is niet meer te gebruiken omdat hij zo snel vast loopt. Als hij het voor kort wel doet is er een fout die er tussen uit springt en het is schijnbaar een virus dat ook deze crashproblemen bij mij kan veroorzaken.

Er wordt namelijk een bericht gegeven dat windows security center is uitgeschakeld en als ik hem probeer aan t zetten krijg ik het bericht: ' windows security center kan niet worden gestart'

Nu al enkele forums afgezocht en geprobeerd opnieuw aan te zetten via services.msc etc maar dat werkt niet. Ook verschillende virus en spyware scanners vinden niks op mijn computer (Malwarebytes antimalware, kaspersky en superantispyware)

In veilige modus gaat alles gewoon goed en kan ik ook bijvoorbeeld scannen met Malwarebytes antimalware maar ook dan wordt er niks gevonden..

Nu schijnt combofix wel te kunnen helpen, maar als je niet goed weet wat je doet kan het ook veel kapot maken. Dus vandaar met de vraag of jullie mij kunnen helpen met mijn probleem? (en evt als het nodig blijkt te zijn met combofix. Kan combofix bv ook vanuit de veilige modus?)

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan