Windows security center service start niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonez

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Na het verwijderen via MalwareBytes & SuperAntiSpyware & Spybot Search&Destroy was er nog steeds een probleem...
De volgende screenshots spreken voor zichzelf:

1CR3

1CR7

1CRb

1CRg
=> Als ik de service start....

Dit lukt.
Spybot Search & Destroy vind altijd nog twee register sleutels waarvan de beschrijving eigenlijk mijn probleem is maar als ik ga kijken in het register staan die sleutels er niet.
In de veilige modus kan ik wel Microsoft security essentails starten én laten scannen. Updaten lukt niet....

Alles werkt nu behalve de update service. Als ik probeer te zoeken naar updates krijg ik direct een error dat er een fout is

Laatst bewerkt:
Dit werkte niet. Nu kan ik eigenlijk voor geen enkel Microsoft programma's updates zoeken want als ik Microsoft Security Essentails naar updates laat zoeken dan komt er dezelfde fout op

Het virus was weg, maar na het installeren van de HotFix was het probleem opeens terug....
De service is nu niet meer uitgeschakeld maar het kan niet gestart worden. Het staat op vertraagd opstarten!

1DNr
=> Dit komt er nu als ik het security center wil starten.

Laatst bewerkt:
Dit zorgt er voor dat hij een legaal aankochte laptop met legale Windows als illegaal aangeeft. De optie die ik nu zie is een totale format...
Gelukkig heb ik een 2TB schijf voor de back up van mijn bestanden en software instellingen!

Het is raar maar waar. Ik heb nu zogezegd een illegaal exemplaar. Misschien heeft dat virus er voor gezorgd dat dit er nog eens bijkwam :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan