windows server 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

kyliang

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
hoi ik was bezig met een server op windows server 2003 maar ik had al windows xp
dus heb ik een duel boot system gemaakt maar ik weet nu niet meer hoe ik windows 2003 er af gooi

C:\ xp
D:\ server 2003

en nu wil ik

C:\xp
D:\empty

kan iemand mij helpen om het duel boot menu weg te krijgen en allen bestuurings systeem xp
:confused:

Met het commando bootcfg kan je dan in WindowsXP een nieuwe boot.ini maken.

N.B.: Deze funtionaliteit zit alleen op de Windows XP cd, maar kan wel gebruikt worden op een 2000/NT configuratie.
Mocht je niet beschikken over een Windows XP CD, dan kan je altijd zelf nog in de weer met notepad of edit. Doe dit alleen als je weet wat je doet en zorg dat je een backup hebt van de boot.ini.

suc6

Met het commando bootcfg kan je dan in WindowsXP een nieuwe boot.ini maken.

N.B.: Deze funtionaliteit zit alleen op de Windows XP cd, maar kan wel gebruikt worden op een 2000/NT configuratie.
Mocht je niet beschikken over een Windows XP CD, dan kan je altijd zelf nog in de weer met notepad of edit. Doe dit alleen als je weet wat je doet en zorg dat je een backup hebt van de boot.ini.

suc6

okee? waar staat die boot.ini

Rechtsklikken op deze computer / eigenschappen / geavanceerd / opstart / instellingen / bewerken

zoiets:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan