Windows Server 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

markstorms

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Berichten
46
Ik heb zojuist Windows Server 2003 op mijn PC Geinstalleerd.
Ook heb ik een Compaq Presario C700 Laptop. (windows 7)

Nu wil ik met de laptop een verbinding kunnen maken met de server.
Laat ik maar eerlijk zijn, ik weet bijna niks van Servers. maar wil deze zo gebruiken dat ik op school bestanden met mijn laptop van de server af kan halen.

Kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen?

MvG Mark
 
Ik heb domein naam ingesteld. maar weet al niet meer welke, hoe kan ik deze terug vinden?
 
computer eigenschappen bij computer naam maar ik raad je aan windows server 2007 te gebruiken vanwege je windows 7 gebriukt op je laptop toch ?
 
okay, ja die kan ik wel installeren, maar hoe moet ik dan alles instellen vanaf het begin? mischien een 10 stappenplan?

Ja ik gebruik windows 7 op de laptop.
 
computer eigenschappen bij computer naam maar ik raad je aan windows server 2007 te gebruiken vanwege je windows 7 gebriukt op je laptop toch ?

Je zult server 2008 bedoelen. En waarom zou die erop moeten? Weet je al op wat voor pc nu server 2003 staat?
 
ik weet niet precies wat voor pc, beetje zelf in elkaar gezet:

Intel Celeron Processor
903 MHz, 256 MB of RAM

Staat er :p

oudere pc.
 
Laat 2008 maar uit je hoofd dan :)

Maar waarom dan een server versie installeren als je er toch niet al te veel van af weet.

Wat makkelijk was geweest om er bijvoorbeeld XP op te zetten en dan een ftp server er van te maken.
 
Omdat ik een FTP servertje al heb gehad, maar wil gewoon een volledige server. dus wil een uitleg hoe ik hem moet instellen, misschien een website waar die op staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan