Windows setup herkent HDD niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
umm...ik vroeg niet wat er nog op staat maar hoe die is gebruikt..da's ff iets anders..:)

en....



Wat moeten we hier precies bij denken?....proberen Windows van die schijf op te starten? (wat niet gaat in een ander systeem).....proberen te benaderen vanuit een opgestarte windows op een andere schijf?...lijkt me toch relevante info..:)


en...zo gauw stellen dat een schijf is overleden is ook wat drastisch.....vaak kunnen het in eerste instantie gewoon wat beschadigde sectoren zijn die alleen maar hoeven te worden hersteld en dan draait ie vaak daarna weer gewoon als tevoren.

(ik had anders al enorm veel schijven weg moeten gooien...:) )

ED

Nee, ik wil Windows 98 over Windows XP (die er nu opstaat) zetten. Verder gaat er ook geen andere HDD in met een besturingssysteem.

Ik ben nu bezig met HDD Regenerator
 
ummm...volgens mij heb ik nog steeds geen antwoorden op mijn vragen..maar goed...:)

ED
 
ummm...volgens mij heb ik nog steeds geen antwoorden op mijn vragen..maar goed...:)

ED

Ik heb de Windows die erop staat gebruikt.

Ik heb nu ff gekeken met HDD regenerator maar die ziet hem niet. Wel heb ik ontdekt dat de Jumper er niet meer op zit en dat hij nu dus op Slave staat (No Jumper = DS (Slave))
 
Hij staat op Master. Maar dat zie ik niet in de BIOS staan

Wel heb ik ontdekt dat de Jumper er niet meer op zit en dat hij nu dus op Slave staat (No Jumper = DS (Slave))

ummm..kan dit even niet rijmen...gaat een jumper er vanzelf af ?..:)

ED
 
Hoi !

Als HDD generator je HDD niet ziet is de schijf verkeerd aangesloten, ergo: zie je 'm ook niet
in het bios.

Met alle tips die je hie gekregen hebt moet het je toch mogelijk zijn een HDD correct aan te sluiten ?

Greetz,


Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan