Windows slepen in Windows 8 in real time

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kenju
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Wanneer ik nu een windows wil slepen, krijg ik dit effect:

Ik wil echter gewoon in 'real time' een window kunnen slepen. Dus dat ik met mijn muis gewoon een window meeneem, in plaats van een lege zwarte rechthoek op welke plaats de window verschijnt als ik de linker muiisknop loslaat. Ik weet echter niet waar ik deze instelling kan aanpassen.
Ik dacht eerst dat het iets met de videokaartdriver was, maar na die opnieuw te hebben geïnstalleerd, bleek dat niet het geval te zijn. Op het profiel van mijn vriendin werkt het overigens wel gewoon naar behoren, wat eveneens bewijs is van dat het geen driver issue is, maar waarschijnlijk een instelling.

Het wisselen van thema's (naar een standaard thema) heb ik ook al geprobeerd.
Iemand enig idee hoe ik de juiste instelling kan maken?

Ok, zet je Aero eens aan, als je dat hebt. Je vriendin blijkbaar wel.
:P

Laatst bewerkt:
Volgens mij staat Aero aan, maar staan een aantal visuele instellingen verkeerd, deze instellingen kun je vinden bij

Rechtermuisknop op computer --> Geavanceerde systeem instellingen --> Tabblad geavanceerd --> onder kopje 'Prestatie' --> Instellingen.

Vervolgens moet je de optie 'Bekijk windows inhoud tijdens slepen' aanvinken.
Het zou hierna opgelost moeten zijn.

De opties zouden iets van naam kunnen schelen, ik gebruik hier een EN versie van windows, dus heb het even vrij vertaald.

Thnx rens12, daar heb ik de instellingen weer kunnen aanpassen en het werkt naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan