Beste mensen,
Ik wilde vandaag even wat zoeken via start > zoeken > naar bestanden of mappen.
Dus ik open dat venster, en type mijn zoekterm in. Er worden uiteraard zoekresultaten weergegeven, maar enkele seconden later sluit dit venster automatisch, en stopt explorer.exe met werken (omdat alles blauw wordt, zoals je bij het stoppen van explorer.exe krijgt). Die start automatisch weer op, dus in totaal duurt dit 2 seconden.
- Alle windows updates geïnstalleerd
- Nieuwste drivers
- Geen virussen
- Windows 8 64-bit PRO
hardware:
I7 3770K
P8Z77-M PRO
ASUS Geforce GTX 660TI DC2-2GD5
4X4GB RAM 1600mHz DDR3
1X 1TB HDD 1X 2TB HDD 1X 128GB SSD (C schijf)
Verdere dingen doen er nu even niet toe.
Hoe kan dit? Ik heb al meer kleine problemen (bijv. het niet kunnen zien van filmpjes op youtube als ik de kwaliteit verhoog)
Een windows-herinstallatie is niet echt mogelijk aangezien in tientallen programma's erop heb staan, en ~200-400GB aan downloadgames.
Heeft iemand een oplossing?
Ik wilde vandaag even wat zoeken via start > zoeken > naar bestanden of mappen.
Dus ik open dat venster, en type mijn zoekterm in. Er worden uiteraard zoekresultaten weergegeven, maar enkele seconden later sluit dit venster automatisch, en stopt explorer.exe met werken (omdat alles blauw wordt, zoals je bij het stoppen van explorer.exe krijgt). Die start automatisch weer op, dus in totaal duurt dit 2 seconden.
- Alle windows updates geïnstalleerd
- Nieuwste drivers
- Geen virussen
- Windows 8 64-bit PRO
hardware:
I7 3770K
P8Z77-M PRO
ASUS Geforce GTX 660TI DC2-2GD5
4X4GB RAM 1600mHz DDR3
1X 1TB HDD 1X 2TB HDD 1X 128GB SSD (C schijf)
Verdere dingen doen er nu even niet toe.
Hoe kan dit? Ik heb al meer kleine problemen (bijv. het niet kunnen zien van filmpjes op youtube als ik de kwaliteit verhoog)
Een windows-herinstallatie is niet echt mogelijk aangezien in tientallen programma's erop heb staan, en ~200-400GB aan downloadgames.
Heeft iemand een oplossing?