windows sluit niet af!

Status
Niet open voor verdere reacties.

matzenm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2004
Berichten
1
vooropgesteld: ik ben een leek op computergebied.

probleem: windows 98 sluit niet meer af en ik moet dus de computer gewoon uitzetten.
ik heb de volgende mededelingen langs zien komen:
1) 'bestand c:\temp\msbb.log verkeerd weergegeven', hetgeen ik volgens de aanwijzingen getracht heb te repareren.
2) 'virus trojan horse gesignaleerd'. ik heb de virusscan er langs gehaald, deze vindt niets. daarna weer melding 'unable to repair the file c:\program files\windows syncroad\winsync.exe still infected with the trojan horse virus'.
Bovendien (ondanks ADSL) zéér traag internet en soms zelfs geen eens toegang.

Wie kan mij helpen wat te doen???
 
Laatst bewerkt:
gelijkaardig probleem maar de oplossing ?

Mijn vriendin heeft een gelijkaardig probleem sinds kort. Windows 98 (geen SE !). Ik heb gescand met Spybot en ad-aware. Ik heb Avast (laatste versie) er op los gelaten en daar is ook niks uit gekomen.
Schijfcontrole heeft niets opgeleverd zowel in gewone modus als in veilige modus.

Wat kan ik waar nog controleren ?

Alvast bedankt !
 
Re: gelijkaardig probleem maar de oplossing ?

Geplaatst door demol007
Mijn vriendin heeft een gelijkaardig probleem sinds kort. Windows 98 (geen SE !). Ik heb gescand met Spybot en ad-aware. Ik heb Avast (laatste versie) er op los gelaten en daar is ook niks uit gekomen.
Schijfcontrole heeft niets opgeleverd zowel in gewone modus als in veilige modus.

Wat kan ik waar nog controleren ?

Alvast bedankt !

Volg de rest van het advies van Crash aan Matzenm, qua plaatsen van een Hijack This Log, hoe en waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan