Windows sluit steeds af

Status
Niet open voor verdere reacties.

almere

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Als ik mijn gebruikers account aankik start windows op maar sluit ook weer af:evil:.
Ik heb ook al getracht om met F8 en dan via de veilige modus of als administrator in te loggen maar hij blijft hetzelde doen :(

start je windows direct terug op nadat je je hebt proberen in te loggen of zie je nog iets speciaal of iets anders dan normaal verschijnen?

je zou bij het opstarten met f8 een kunnen kiezen voor de "laatst goed werkende configuratie"
wie weet werkt dat ook wel voor jou:thumb:

toevallig een medion? :P

succes

Lijkt op het Sasser virus/worm. Heb je geen goede virus-scanner op je pc actief??

Om te achterhalen of het het Sasser virus is: Start -> Uitvoeren -> shutdown -a
Blijft je pc dan wél actief, dan is er een zeer hoge kans dat je inderdaad met het Sasser virus te maken hebt. Je kunt dan ook de microsoft-oplossing voor dit virus gebruiken: link

Tijs.

start je windows direct terug op nadat je je hebt proberen in te loggen of zie je nog iets speciaal of iets anders dan normaal verschijnen?

je zou bij het opstarten met f8 een kunnen kiezen voor de "laatst goed werkende configuratie"
wie weet werkt dat ook wel voor jou:thumb:

toevallig een medion? :P

succes

Het maakt niet uit met welke account ik inlog ik krijg een enkel ogeblik het buroblad te ziet en daarna wordt het automatisch afgesloten:evil:, krijg dus verder niets te ziet.

Almere

Lijkt op het Sasser virus/worm. Heb je geen goede virus-scanner op je pc actief??

Om te achterhalen of het het Sasser virus is: Start -> Uitvoeren -> shutdown -a
Blijft je pc dan wél actief, dan is er een zeer hoge kans dat je inderdaad met het Sasser virus te maken hebt. Je kunt dan ook de microsoft-oplossing voor dit virus gebruiken: link

Tijs.

Klinkt goed alleen ben ik een nitwit op computergebied,dus moet je het een ietwat uitgebreider opschijven.

Klinkt goed alleen ben ik een nitwit op computergebied,dus moet je het een ietwat uitgebreider opschijven.

wat begrijp je dan niet?

ik denk eigenlijk ook dat je nog niet bij start komt of wel?
dus ik denk niet dat je dat command kan gaan uitvoeren :confused:

is daar dan een andere manier voor dnties?

---
heb je dan ook al de laatst goed werkende configuratie geprobeerd?

M.b.t. onderzoek Sasser (of ander) virus/malware/spyware etc. kan je natuurlijk de harde schijf in een andere computer onderbrengen en daar scannen op dergelijke ellende.
Ik raad je dit aan, omdat je dan meteen op meer dan alleen het Sasser virus kunt scannen.
Alternatief kun je op zoek gaan naar opstart-cd's die je dan brandt op een andere pc en daarmee opstarten in je eigen pc om je harde schijf te scannen. Voorbeeld zou zijn:
UltimateBootCD
of
UltimateBootCD for Windows

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan