hinterglemm
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2007
Heeft iemand ervaring met Windows Smaal Business Server? Ik weet wel wat de mogelijkheden zijn, maar de installatie vind ik nog wat ingewikkeld. Heb tot nu toe dan ook geen duidelijk nederlandstalige handleiding daarvoor kunnen vinden.
Ik wil overstappen van SBS 2003 naar 2008 ivm nieuwe server. SBS 2011 vindt ik nog te prijzig en is tevens gebaseerd op 2008 versie heb ik gelezen..
Bij SBS 2008 zaten ook 5 CAL's bij, welke dan op de gebruikerscomputers moeten worden gezet.. Ik heb 6 computers welke aangesloten moeten worden op de server.. Moet ik dan een extra CAL nemen, of zijn die alleen verkrijgbaar per 5?
Op de computers staat Windows XP, is dat oke icm SBS 2008?
Wie kan mij op gang helpen?
Hoe moet ik de software op alle computers zetten, hoe werkt het bijv. met Office, met clouding enzo..
Bedankt voor de reactie alvast.
Ik wil overstappen van SBS 2003 naar 2008 ivm nieuwe server. SBS 2011 vindt ik nog te prijzig en is tevens gebaseerd op 2008 versie heb ik gelezen..
Bij SBS 2008 zaten ook 5 CAL's bij, welke dan op de gebruikerscomputers moeten worden gezet.. Ik heb 6 computers welke aangesloten moeten worden op de server.. Moet ik dan een extra CAL nemen, of zijn die alleen verkrijgbaar per 5?
Op de computers staat Windows XP, is dat oke icm SBS 2008?
Wie kan mij op gang helpen?
Hoe moet ik de software op alle computers zetten, hoe werkt het bijv. met Office, met clouding enzo..
Bedankt voor de reactie alvast.