Windows start alleen in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teddyberin

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2004
Berichten
28
Hallo, ik zit nu echt met mijn handen in mijn haar.....:eek: kweet niet meer wat ik moet doen, ben pas 16 uur bezig, dus vraag het nu maar aan de mensen die er verstand van hebben;
Windows start niet meer door en ik kan alleen nog in de veilige modus komen. Ik heb geprobeerd hestelpunten terug te zetten, maar werkte niet en heb ook alles geprobeerd vanuit de help functie van MS.
Ik denk nu dat er maar een ding opzit en dat is formatteren?
Klopt dit?

En behalve mijn documenten, wat is handig om te saven? ZOdat ik niet een eeuwigheid bezig ben om alles wat er op staat weer terug te krijgen?

Ik hoop eigenlijk stiekum dat er iemand is met een beter idee dan formatteren trouwens.......... scheelt een boel.

Ik hoor het graag! Bedankt alvast.

Gr., Conny
 
Heb je recent updates gedaan e/o software geïnstalleerd,is 't probleem begonnen nadat je iets ongewoons hebt gedaan?
De laatste stap voor herinstalleren is de optie: ( na F8) de computer terugzetten naar de staat toen alle instellingen nog werkten o.i.d.
Maar eerst zou ik nog andere dingen doen,me afvragen wanneer 't is begonnen,is er iets aan vooraf gegaan?(updates,schoonmaakacties(register) installeren nieuwe software enz.) heb ik instellingen veranderd of iets verwijderd? Ik zou zowiezo kijken in de logboeken of ik daar niets kan vinden(run-control admintools-logboeken) dan zou ik nog schijfcontrole draaien en alle opstart-items via msconfig uitschakelen,in de vga modus starten en ja ik kan nog veel meer bedenken,als laatste optie als echt niets heeft opgeleverd dan zou ik herinstalleren!
 
Laatst bewerkt:
nee, gisterenmorgen heb ik nog mijn mail gecheckt en alles afgesloten en gisterenavond deed ie het niet meer. Herstelpunten werkten ook niet.... very frustrating...
 
De items met 'n rood schildje met 'n wit kruis erdoor die zijn 't belangrijkste vooral die van "systeem" selecteer dat dan krijg je 'n hele lijst van gebeurtenissen,dubbelklik op de roodgemerkte items en je krijgt te zien wat er gebeurd is, de oorzaak, de foutcode enz.Pak 't tijdstip na gisteren dat je 'm afsloot en kijk naar die foutmeldingen maak evt. 'n schermafdruk en post die,hoe je dat doet lees je in de FAQ.
 
Laatst bewerkt:
Hierbij dan alvast een bijlage.
Er komen veel rode kruizen voor met als bron DCOM.....
heb je hier iets aan?
 

Bijlagen

  • Log.jpg
    Log.jpg
    111,6 KB · Weergaven: 44
Volgens mij heb je 'n hardware probleem,daar ziet 't wel naar uit,kan een van je geheugenbankjes zijn maar dat kan ik zo niet met zekerheid zeggen.Ben je al 's binnenin de kast geweest?Ik bedoel heb je daar enige ervaring mee?
 
Ja ik ben ook wel s binnen in de kast geweest, maar dan vooral om een geheugenkaart o.i.d. in te pluggen. Maar ik heb de oplossing gevonden... I did it the hard way :eek: ik heb mijn C schijf maar geformatteerd, is alles ook maar weer s opgeruimd en hij loopt nu weer als een zonnetje....

Maar bedankt voor je hulp, ik had alleen te weinig geduld om op antwoord te w88 :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan