edc
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 aug 2004
De harde schijf van mijn computer heb ik geformateerd en opnieuw geinstalleerd met Windows XP omdat hij plotseling (van de ene op de andere dag) super super traag was.
Hij was virus en spyware vrij...
Na de installatie van Windows XP is de snelheid weer normaal/snel, alleen duurd het 5 minuten voordat het Windows logo verschijnt en je weet dat Windows ook echt gestart wordt.
Mijn vraag is: Hoe kan ik dit ook weer herstellen?
Dit is wat er gebeurd:
1. je doet de pc aan
2. 2 minuten lang gebeurd er niets (CRT monitor geeft beeld zoals je dat ook krijgt als de pc uitstaat en het beeldscherm aan)
3. vervolgens komt het scherm met aan de onderkant 1 lange horizontale lijn met normaal blokjes. Alleen zien ze er nu niet uit als blokjes maar meer als kaarsjes met een vlammetje. Dit duurt 3 minuten
4. windows logo verschijnt
5. windows start/loopt normaal door.
Hij was virus en spyware vrij...
Na de installatie van Windows XP is de snelheid weer normaal/snel, alleen duurd het 5 minuten voordat het Windows logo verschijnt en je weet dat Windows ook echt gestart wordt.
Mijn vraag is: Hoe kan ik dit ook weer herstellen?
Dit is wat er gebeurd:
1. je doet de pc aan
2. 2 minuten lang gebeurd er niets (CRT monitor geeft beeld zoals je dat ook krijgt als de pc uitstaat en het beeldscherm aan)
3. vervolgens komt het scherm met aan de onderkant 1 lange horizontale lijn met normaal blokjes. Alleen zien ze er nu niet uit als blokjes maar meer als kaarsjes met een vlammetje. Dit duurt 3 minuten
4. windows logo verschijnt
5. windows start/loopt normaal door.