Windows start na een kwartier weer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepsje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
3
Heb nog geen maand een nieuwe pc, en vorige week starte de computer ineens opnieuw op en bleef daarin hangen. Kwam er niet meer uit. Heb toen in de veilige modus backups gemaakt en toen recovery gedaan en toen deed hij het gelukkig weer, want teruggaan naar een eerder herstelpunt deed ie ook niet. Maar goed nu heeft de computer weer een kuur, wanneer ik bijv. wel word of een ander programma open heb staan, maar een kwartier niets mee doe, dan start de computer opnieuw op. Zelfs als ik muziek aan het afspelen ben!. Heb al in de instellingen gekeken bij Energiebeheer maar daar vond ik ook niets. Word er helemaal gek van! Weet iemand hoe dat uit gezet kan worden??
 
Als u een klein berichtje in het scherm krijgt wat van 60 seconden aftelt en dan afsluit is het een bekend virus waarvan ik de naam vergeten ben.. (ik dacht sasser)

Als de pc spontaan herstart zonder wat dan ook te melden zal het aan de hardware liggen denk.
 
Ik krijg geen schermpje wat gaat aftellen. Wat houdt het in dat het aan de hardware moet liggen? aan de computer zelf ipv aan de software?
 
Het is nog steeds niet opgelost!

Ik snap er niets van, scan dagelijks met adaware se en met McAfee op virussen, doe verder niets raars met de computer, maar zelfs als ik muziek afspeel dan start ie gewoon na ongeveer een kwartier opnieuw op (als ik de comp niet aanraak wanneer hij afspeelt). Dat hoort toch niet bij een computer die een maand oud is????
 
Welkom op Helpmij.:)

Het kan een temperatuurs probleem zijn.
Daar de pc nog geen maand oud is, zou ik terug naar de winkel gaan.(garantie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan