Windows start niet goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Berichten
95
computer start op maar kan niks meer komt niks meer in het burueablad en balk met start er in is ook weg als ik iets aan klikt zegt iets over de browser moet opnieuw geinstalleerd worden wat moet ik nu doen help aub het gaat om een laptop
 
Geplaatst door nickos
computer start op maar kan niks meer komt niks meer in het burueablad en balk met start er in is ook weg als ik iets aan klikt zegt iets over de browser moet opnieuw geinstalleerd worden wat moet ik nu doen help aub het gaat om een laptop

Laptop gescant op Virussen en Spyware?
 
nee heb ik niet gedaan maar hoe moet ik dat nu doen ik heb niks meer er in staan moet ik hem dan via msconfig opstarten en naar ze veilige modus gaan en kijken of het dan wel gaat
 
Zou je in het vervolg zelf een betere en minder schreeuwende titel kunnen verzinnen?
 
ja dat gaat ook niet want ik zie niks meer in me scherm het enigste wat ik kan krijgen is systeemtaakbeheer
 
Geplaatst door Freakiej
Systeemherstel al geprobeerd?

Een systeemherstel is zeker een goede optie. Maar heefd het dan ook zin als je pc vol zit met Virussen en Spyware?

@nickos.

Ben je al iets wijzer geworden met je probleem?
 
ja ok dat snap ik maar hoe kan ik alles dan terug krijgen op me bureaublad want dat is het probleem me taakbalk is weg en me pictogrammen en als ik die terug heb is het goed snap je me
 
Geplaatst door nickos
ja ok dat snap ik maar hoe kan ik alles dan terug krijgen op me bureaublad want dat is het probleem me taakbalk is weg en me pictogrammen en als ik die terug heb is het goed snap je me

Ja dat snap ik ook. Jij komt hier met een vraag in wel geteld drie zinnen.......Succes ermee.
 
ok dank je wel dacht dat help mij door helpt tot het probleem is opgelost maar ja volgens mij niet jammer
 
Wees dan wat duidelijker.
Als iemand hier met de vraag komt: M'n PC is kapot, wie helpt me?
Wat kunnen wij daarmee?
Op een ander forum gaan ze helemaal niet in op dit soort berichten.
Een beetje informatie is wenselijk. :confused:
Je reageert ook helemaal niet op m'n bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan