windows start niet gt220

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe verwijder ik de drivers ?
Je gaat naar het configuratiescherm.
Zoekt naar ehh software (add/remove programs)

Dan krijg je een lijst met geinstalleerde programma's. Bij de 'N' vind je Nvidia Drivers.
En dan dus deinstalleren. Spreekt eigenlijk voor zich.

-.- pffff
nu doet mijn eigen videokaart het ook niet meer -.- :shocked::confused:
normaal hoor ik een piep geluid en dan krijg ik beeld maar nu hoor ik niks en krijg ik ook geen beeld meer met de standaart vidcrd...
ik zet de filmpje die ik heb gemaakt zometeen op youtube en link hier

is dat nadat je de drivers hebt gedeinstalleerd? :shocked:

Op de een of andere manier snapt je computer niet meer dat ie de harde schijf moet pakken om op te starten. Hmm. Je hebt dan nog de pech dat je een packard Hell-computer hebt.

Normaal gesproken zou ik zeggen: start op met de windows cd en voer even een paar codes uit in de repair console (klinkt moeilijker dan het is). Dan lost dat probleem normaal gesproken wel op.

edit:
Probeer eens op te starten en net VOORDAT windows wordt opgestart de F11-toets indrukken (en ingedrukt houden). Je moet dan namelijk een menu krijgen.
Ik weet alleen niet welke items daar precies in staan. (filmpje?)

Laatst bewerkt:
:( nu heb ik weer een andere probleem..
ik krijg geen beeld meer
zelfs met de standaart videeokaart krijg ik nu geen beeld..
normaal start de pc op en na 3 of 4 seconen hoor je een piep geluid..die geluid hoor ik nu ook niet meer.
ik heb allebei de videokaarten geprobeert maar ik krijg steeds geen beeld.
ik heb alle kabels van de voeding en hdd enzo losgekopeld en opnieuw vastgezet.
ook geproberd te starten zonder ram enzo..maar geen resultaat.. :(

las je dat beeld van packard bell krijgt kies dan ENTER SETUP [F2] om naar die BIOS te gaan, daar moet je die ergens kunnen inschakelen
ik heb zelf de GT220 en ik heb wel AMI BIOS maar dat moet je daar ergens in kunnen schakelen

heb je de kabel van je monitor op de VIDEO KAART of de INTERNE video kaart aangesloten, de interne is meestal t contact dat verticaal staat bij de USB/PS2 e.d.

Hij heeft die kaar al tig keer in en uitgebouwd. Dus dat zal het probleem niet zijn.

Heb je niet per ongeluk andere kabels losgetrokken?

ik probeer elke dag een paar keer verschillende kaarten uit...
maar geen resultaat...
ik hem hem nog na laten kijken door een vriend die ook best veel van computers af weet en volgens hem zijn alle kabeltjes enzo goed aangesloten maar hij weet ook niet wat t probleem is.
ik heb ALLE kabbeltjes eruit geplugd en erin geplugd...alles moet het normaal doen maar toch heb ik geen beeld..
uhhhhh pff hoe kan het eigenlijk dat als ik een paar keer de videokaart eruit haal en erin doe dat ik geen beeld mer krijg?
echt raar
maar ik hoop dat iemand een oplossing heeft...

--
ik heb trouwens ook een keertje mijn cpu cooler eruit geschroefd - schoon gemaakt en weer teruggeplaatst.

----------
geforce gt220 pci-e
geforce 8400gs -pci-e
max 250 watt voeding
dual 2.2Ghz cpu intel
1 x 2 gb ram
1 x 1 gb ram
tv kaart
geen interne videokaart

ik heb de batterij ong 1 uurtje eruit gelaten en weer terug erin gestopt..
nog steeds hetzelfde :(:(

heb jij een onboard video kaart op je moederboard

zoals as1 vroeg?

het kan zijn dat je bios daar op is gesprongen

nee ik heb geen onboard videokaart:eek:
ik heb de videokaart er een paar keer in en uit gedaan..
marsmannetje zij dat ik de drivers moest deinstaleren..dat heb ik gedaan..
darna nieuwe videokaart erin..wel beeld maar weer die foutscherm waar ik het over had
en daarna weer eigen videokaart en vanaf toen geen beeld meer :(

Ik ben bang dat er iets kapot is gegaan. Heb je jezelf steeds ontladen terwijl je bezig was?
Had je de stekker steeds uit het stopcontact gehaald?

oke.. gistere naar euro pc gebracht 20 euro aan onderzokskosten..n die man zij dat mn moederbord en kortsluiting maakt..
reparatie kost rond de 80 -150 euro
of ik moet een nieuwe moederbord aanschaffen rond de 100-200 euro exclusief inbouwkosten enzo -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan