windows start niet meer door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat komt omdat ik het (selectievakje "Eenvoudig delen van bestanden" niet kan vinden in het tabblad weergave en het dus ook niet kan uitschakelen.

De quote zoals ik die in mijn bericht gebruik, maak ik door een stukje tekst te selecteren (ctrl - C) dan klik ik in het veld waarin je je bericht typt op het tekstballonnetje naast het # en dan staat er (QUOTE) (QUOTE) maar dan met vierkante haken dit kan je natuurlijk ook gewoon typen maar dit gaat sneller. De gecopieerde tekst komt dan automatisch tussen de twee quotes te staan.
Fijn dat ik je ook nog kan helpen. :thumb:

Laatst bewerkt:
Fijn dat ik je ook nog kan helpen:thumb:.

bedankt voor de tip:thumb:

Maar...umm...die melding komt pas na een handeling die je doet..welke handeling doe je dan precies?

Het lijkt er in ieder geval op dat we rechten moeten gaan toekennen aan die schijf.

Maar..ik ga nu slapen..morgen weer verder...;)

andere Ed

Goede morgen Ed,

Misschien is dat de oplossing om rechten toe te kennen aan de schijf. Ik weet niet of ik beheerder rechten heb.

Hoe moet ik die rechten toekennen?

Log je in met een gebruikersnaam en wachtwoord?

en....

Ga eens naar Start> Configuratiescherm > Gebruikersaccounts ..en kijk bij gebruikersaccounts wat soort account de account is waarmee je inlogt...of als beheerder of met beperkte rechten..

andere Ed

Ik log automatisch in en ben ingelogd als beheerder

automatisch betekent :....met of zonder wachtwoord?

andere Ed

Automatisch bedoel ik mee zonder naam en wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan