Hallo ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want ik word hier echt misselijk van. Ik deed een stekker in het stopcontact van een oude lamp, maar hierdoor ging de zekering eraan en viel de stroom uit en dus ook de computer. Waar ik al bang voor was, is dat ik problemen zou gaan krijgen met de comp. Nu als ik hem opstart.....zie ik eerst het scherm van HP en dan zwart scherm met een tikkend streepje _.... en dan wordt het scherm in eens zwart en gebeurt er niks meer.
Ik heb dit al geprobeerd:
- F10 (system recovery) - Als ik dit doe zie ik wel een muis die ik kan bewegen en achtergrond maar verder gebeurt er dan ook niks
- Windows XP home cd erin gooien en proberen te herstellen vanaf de cd, maar na het laden van de cd kom ik in een blauw scherm.........met hele text......
Wat ik zelf nu dus denk is dat mn pc niet meer te redden is. Ik zou ook niet weten hoe ik t opnieuw moet installeren, want ik kan gewoon niks doen :S
Ik heb dit al geprobeerd:
- F10 (system recovery) - Als ik dit doe zie ik wel een muis die ik kan bewegen en achtergrond maar verder gebeurt er dan ook niks
- Windows XP home cd erin gooien en proberen te herstellen vanaf de cd, maar na het laden van de cd kom ik in een blauw scherm.........met hele text......
Wat ik zelf nu dus denk is dat mn pc niet meer te redden is. Ik zou ook niet weten hoe ik t opnieuw moet installeren, want ik kan gewoon niks doen :S
Laatst bewerkt: