Windows start niet meer op, errors bij herstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Berichten
107
Hallo allemaal,

Ik hbe laatst mijn PC verplaatst, deed het perfect, later plaatste ik hem terug. Ik had alleen de stroom erop maar de lichtjes branden niet van het stopcontact dus ik zette hem even aan om te kijken of hij het wel deed. Hij ging aan, had nog niks verder erop aan gesloten scherm muis wat dan ook, dus ik gebruikte de aan-knop om hem weer af te sluiten. Dan de rest van de hardware aangesloten maar nu start hij niet meer op... Ik heb geheugencontrole, systeemherstel, wat CMD Commands en zelfs herstellen via de Installatie CD geprobeerd maar niks werkt! Ik heb geen systeemkopie... en ook geen goede back-up, Ik wee wel dat de harde schijf zelf nog in tact is, ik heb er al wat van de belangrijkste stuff van geback-upt.

Heeft iemand een idee van wat ik kan prberen doen, om het aan de prat te krijgen (Bijv boot sector verwijdereen vervangen ofsoow?) of kan ik beter mijn documentren, afbeeldingen, muziek, enz. back-uppen en dan windows opnieuw installeren?

Alvast bedankt,gast0230
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opstarten met installtiedvd en opstartherstel kiezen.
 
Ik denk dat het verstandig is om sowieso al je bestanden te back-uppen.

Hoe ver kom je met het opstarten, dus wat zie je als laatst? En krijg je een foutmelding?

Opstarten met installtiedvd en opstartherstel kiezen.

Dat heeft gast0230 al geprobeerd staat in zijn bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, heb ik idd al geprobeerd, dit werkte niet... Na het booten slaat hij "windows starten" compleet over en gaat direct naar opstartherstel. Het is dus (denk ik) een probleem met de bootsctor van mijn Windows schijf. Alleen helpen opstartherstel enz. niet.

PS IK ga idd zoiezo alles nu back-uppen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan