Windows start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkiepatat

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
19
Bij opstarten van windows krijg ik na 5-10 sec direct de volgende melding op mijn scherm:
Warning!! The previous performance of overclocking is failed and the system is restored to the default setting.
Please press any key to continue...

Geen idee hoe dit is gekomen, want ik heb verder niets bijzonders met de computer gedaan.
Het vervelendste is dat de copmputer helemaal niet meer reageert op welke toets dan ook. CTRL-ALT-Del doet het ook niet.
Windows opstart-cd pakt de computer ook niet. Voordat deze gelezen kan worden staat de melding al op het scherm.

Het enige wat ik vervolgens kan doen is de computer weer uitzetten, de uitknop van de computer reageert nog wel.

Iemand enig idee hoe ik de computer toch weer op kan starten??

Alvast bedankt voor de hulp.
 
In veel gevallen is dit een teken dat de BIOS batterij aan z'n eind is....

Ga in BIOS en stel dit opnieuw in (meestal werkt "Best performance" het best...)
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan ik in de bios komen, want hij springt al direct op het scherm met de waarschuwing en vervolgens reageert de computer niet meer..
 
PC even open maken, bios batterij eruit halen, paar minuten wachten, batterij er weer in en opstarten maar
 
Thanks voor de snelle hulp!! Hij doet het gelukkig weer :)
Kwam er nu ook achter dat de ventilator van mijn beeldschermkaart kapot is. Weten jullie of deze makkelijk te vervangen is??
 
Dat is meestal niet zo moeilijk en wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg belangrijk, nu met dit weer helemaal!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan