windows start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

realpower

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Windows xp start niet meer op hij blijft telkens opnieuw opstarten bij het laden van windows

Maar ik kan hem niet opnieuw installeren omdat er belangrijke bestanden opstaan

weet iemand hoe ik weer in windows kan komen of iets dergelijk dat ik me bestanden op een usb stick kan zetten

Want er zaten geen cd's bij toen ik hem kocht.

Mvg.

Realpower

Veilige modus ook al geprobeerd? Anders even kijken of je de harddsik uit kunt bouwen en via usb adapter aan andere pc kunt hangen.
Kun je tenminste nog wat data redden.

kan het ook als ik windows 7 installeren dat ik dan me bestanden kan behouden?

Van xp naar w7 zal je een nieuwe installatie moeten doen.Upgraden met behoudt van bestanden kan dus niet(niet zoals jij het zegt/zou willen) .Data als foto's en muziek kan je veilig stellen op een andere partitie.Installatie van games,externe progs e.d zal je opnieuw moeten installeren.

Ofwel een partitie bijmaken..ofwel wat je bewaren wilt op bijv externe schijf...stick..cd/dvd branden/zetten.Diverse mogelijkheden dus om alles wat je bewaren wilt veilig te stellen..dan w7 installeren(indien mogelijk op dat sysyteem)

kan ik gewoon een partitie bij maken als me windows en alle bestanden nog op die ene schijf staan?

maar kan het ook liggen aan iets van hardware dat me windows niet start?

die heb ik nog niet gedaan want ik had een gekopieed windows xp cdtje geprobreerd maar dan kom ik niet in die repair dingens want die staat er niet bij!

hij wordt morgen gemaakt bij een vriend dus als iemand de oplossing wil weten zet ik die er overmorgen wel onder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan