Windows start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guudoo

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Een paar minuten geleden kreeg ik de melding dat er een 'Windows Error Recovery' was toen ik mijn PC opstartte, en kreeg ik de opties:
1. Launch Startup Repair
2. Start Windows normally

( Zie bijlage )

Ik had verder geen problemen gehad met de PC dus leek het mij onnodig om voor optie 1 te kiezen, maar toen ik optie 2 wilde selecteren kwam ik erachter dat mijn toetsenbord het niet deed.
Ik startte mijn PC opnieuw op, maar opnieuw hetzelfde scherm en dezelfde twee opties.

Vervolgens besloot ik om dan maar te wachten tot optie 1 werd gekozen, na 30 secondes werd dit namelijk automatisch gedaan.
Dit werkte allemaal prima, hij vond een herstelpunt in het systeem, ( zie bijlage 2 ), maar weer kan ik niet gebruik maken van mijn toetsenbord waardoor ik niet met enter de optie Restore kan kiezen. ( Ook de muis werkt hier niet ).

Ik kan dus eigelijk niets doen, eerst wordt er bij het eerste scherm gekozen voor optie 1, en vervolgens kan ik dus niet klikken op Restore of enter drukken.

Tijdens het opstarten kan ik wel in het BIOS komen als ik op delete druk, geen idee waarom het toetsenbord en de muis dan wel werken.

Iemand enig idee hoe ik mijn PC opgestart kan krijgen? Ik heb al geprobeerd om andere USB poorten te gebruiken voor het toetsenbord en de muis.

Bijlagen

• 20130326_122914.jpg
    20130326_122914.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 17
  • 20130326_123050.jpg
    20130326_123050.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Heb je alle kabels al een keer losgekoppeld en opnieuw aangesloten? En misschien is er de mogelijkheid om even een toetsenbord te proberen van buurman/vrouw?

Laatst bewerkt:
Toetsenbord van beneden doet het wel gewoon inderdaad. Had niet gedacht dat het aan het toetsenbord lag als die het wel gewoon doet bij het opstarten van BIOS..

Nah ja erg bedankt Pete!

Laatst bewerkt door een moderator:
start op

start windows met de instalatie schijf en druk op R om windows te herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan