windows start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Nadat ik een probleem met windows had heb ik mijn pc uitgezet(niks reageerde meer) Vervolgens wilde ik mijn pc weer opstarten....ik krijg een zwart scherm met daarin alleen de processor die herkend wordt. Wel kan ik via F1 of DEL in de bios komen....wat moet ik nu doen?

Hoi,

In de bios wordt daar de hardware goed aangegeven?
Kan je wel in veilige modus opstarten? F8 tijdens opstarten is veilige modus.

Modag

ben 'm inmiddels via de opstart cd-rom aan het rebooten.....dan zo maar...bedankt!

helaas, niet gelukt......nadat de c-schijf is ge-reboot krijg ik een zwart scherm....pfffff

ps veilige modus lukt ook niet, ik krijg de keuze wel, en onder in mijn scherm wordt vanalles geladen maar vervolgens krijg ik een zwart scherm

Laatst bewerkt:
Hoi,

Al in de bios gekeken?
En als je een xp cd-rom met sp2 hebt kan je xp eventueel repareren.

Modag

in de bios kijken lijk mij geen goed idee....ik ben nog al een leek. xp opnieuw installeren lukt niet......het lijkt allemaal goed te gaan maar vervolgens weer een zwart scherm.....met een hele zielige knipperende cursor :confused:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weet je misschien of je een sata hd hebt kan je zien d.m.v. je pc even open te maken en kijken of er klein stekkertje of een grote stekker aan de kabel zit die van je hd naar je moederbord loopt

Modag

Goedemorgen,

Dan wordt deze waarschijnlijk niet gezien tijdens het installeren van xp.

Modag

Geen sata-hd.......begin steeds soberder te worden....is mijn pc overleden.....het ding is al wel een jaar of 6 oud en is zeer intensief gebruikt....

Ha die Wilco, tijd niet gesproken........

misschien tijd voor een nieuwe PC?

Bij een zeker bedrijf (Meer voor Minder maar dan op z'n Engels) dat in Anna Paulowna én Hoorn zit is al een PC te koop voor € 250 :p

Hey rob, ik moest even denken maar idd het lijkt er op dat ik aan een nieuwe pc moet.

Zie ik je maandag nog in Den Oever?

Hallo,

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.
Nadat de pc niet op de juiste manier uit gezet was , wil de pc niet meer opstarten.
Als ik hem aanzet krijg ik het scherm van de veilige modus maar daarna wil hij niet verder.
Wat kan / moet ik doen om hem weer opgang te krijgen?

Beekkie

Hey rob, ik moest even denken maar idd het lijkt er op dat ik aan een nieuwe pc moet.

Zie ik je maandag nog in Den Oever?

Ik ben gisteren al geweest....met de auto én de kinderen......
dus heb het bij 2 biertjes moeten laten:p
Herja staat trouwens in de tent naast de botsauto's, mocht je haar nog ff op willen zoeken.

Hallo,

Ik dacht dat ik hier tip en / of hulp voor mijn pc problemen kon krijgen maar door de laatste reactie's begin ik daar aan te twijfelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan