Windows start niet op -_-

Status
Niet open voor verdere reacties.

QJumper

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Asus N73SV aangeschaft en alles verliep perfect tot ik vandaag mijn laptop wilde opstarten. Ik heb namelijk 2knoppen op mijn laptop 1 aan de linkerkant en 1 aan de rechter kant. Normaal kon ik mijn laptop dus opstarten door op de rechter knop te drukken. Vanmiddag had het geen effect zodra ik erop drukte. De linker knop werkt wel maar dan start hij Asus Gate Cloud op. Heel vervelend want vanaf nu kan ik alleen windows opstarten via Asus Gate Cloud.

Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft.

P.S. Ik heb paar dagen geleden een programma gedownload genaamd Uniblue Powersuit Pro. Wellicht heeft dit programma iets in de instelling veranderd?

Ja klopt. Maar ik heb aan de linker kant ook zo'n knop dat dient dus voor die Asus Gate Cloud.

Als je je systeem terug zet naar het laatste moment voor de installatie van het programma doet die het dan wel gewoon?

Bedankt voor je reactie.

Daar dacht ik net ook al aan maar aangezien ik dan meerdere programma's heb geïnstalleerd, lijkt het me een heel gedoe om ze weer opnieuw te installeren. Ik hoop dat er een andere manier is om dit op te lossen anders heb ik geen keus.

Lukt het misschien op in SafeMode te booten? Dus bij opstarten even F8 (misschien is dit een andere bij jou) paar keer indrukken (eigenlijk zo snel mogelijk) en dan safe mode openen. Windows opent alleen de benodigde programma's. Kan je misschien nu via configuratiescherm -> categorie modus -> Programma's -> Een programma verwijderen het programma verwijderen? Anders als dat niet lukt toch een herstelpunt proberen.

Zoals ik het begrijp kan je wel gewoon in windows komen zei het via een omweg. Probeer zoals rcth voorstelt de programma's te verwijderen via het configuratiescherm. Veilige modus zou in dat geval niet eens noodzakelijk zijn,

Het is opgelost. Ik ben SafeMode gaan opstarten en vervolgens naar configuratiescherm>energiebeheer>systeminstelling gegaan en het gedrag van de aan/uit-knoppen bepaald.

Bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan