Windows start niet op wanneer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michaelvdsluis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2010
Ik heb hier een pc staan van m'n oma die nog een oude muis weet je wel met zo'n bal enz. Nu hebben we net een nieuwe muis aangeschaft: MultiColour mouse ( http://trust.com/products/product.aspx?artnr=16156 ). Deze muis werkt perfect in windows maar het probleem komt zodra je windows afsluit of windows opnieuw probeert te starten dan blijft hij hangen in het ''Packard Bell'' scherm. (Als je hem weer aandrukt vervolgens)

Specificaties: Windows XP SP3 (Home edition), AMD Sempron processor, 2GB werkgeheugen, Nvidia GeForce 6150 SE

Ik heb al gezocht naar drivers maar die waren er niet, er zit geen CD bij de installatie wat ook staat aangegeven op de trust.com site en er zijn geen updates voor windows beschikbaar

Alvast bedankt.

Goedemiddag,

De vorige was een ps 2 muis misschien en dit een usb muis ,misschien dat je dit in bios aan kan zetten dat hij met de usb muis werkt ander zijn er verloopjes van usb naar ps 2 te verkrijgen.

Ps Welkom op Helpmij.

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je snelle reactie, maar waar kan ik dat precies vinden in de BIOS aangezien ik daar niet zo de weg kan vinden ... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Usb keyboard & mouse ondersteuning zoiets zal het wezen en met del meestal kan je tijdens het opstarten in de bios komen vaak staat het ook in het zwarte scherm bij het opstarten welke toets je moet drukken om in de bios te komen.
En je hoeft niet te quote hoor ben toch nog de enigste die antwoord scheelt weer ruimte op de server ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan