Michaelvdsluis
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2010
Ik heb hier een pc staan van m'n oma die nog een oude muis weet je wel met zo'n bal enz. Nu hebben we net een nieuwe muis aangeschaft: MultiColour mouse ( http://trust.com/products/product.aspx?artnr=16156 ). Deze muis werkt perfect in windows maar het probleem komt zodra je windows afsluit of windows opnieuw probeert te starten dan blijft hij hangen in het ''Packard Bell'' scherm. (Als je hem weer aandrukt vervolgens)
Specificaties: Windows XP SP3 (Home edition), AMD Sempron processor, 2GB werkgeheugen, Nvidia GeForce 6150 SE
Ik heb al gezocht naar drivers maar die waren er niet, er zit geen CD bij de installatie wat ook staat aangegeven op de trust.com site en er zijn geen updates voor windows beschikbaar
Alvast bedankt.
Specificaties: Windows XP SP3 (Home edition), AMD Sempron processor, 2GB werkgeheugen, Nvidia GeForce 6150 SE
Ik heb al gezocht naar drivers maar die waren er niet, er zit geen CD bij de installatie wat ook staat aangegeven op de trust.com site en er zijn geen updates voor windows beschikbaar
Alvast bedankt.