Windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

MIROGLU

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
1
Mijn besturingssysteem is Windows Xp. Ik heb onlangs met Northon systemworks 2003 mijn pc gedefragmenteerd. Tijdens het defragmenteren heb ik perongeluk mijn pc uitgezet. En na het opnieuw opstarten kom ik na de beginscherm en logo van mijn pc-merk in een zwarte scherm waarin staat: A disk error has occupered, press ctrl+alt+delete.
Dit doe ik en de pc start opnieuw op en dezelfde text verschijnt weer.
Ook ben ik in het bios menu gegaan en heb de "default values" geladen en zo opnieuw gestart en weer niets.
Ik heb met een bootdisk mijn pc opgestart en normaal gesproken kom je in oemsetup om de pc opnieuw in te stellen en windows opnieuw te laden. Maar nadat ik het via de boot disk opstart heb, komt hij in Dos en zo in C:/
Normaal gesproken is C:/ mijn harde schijf en heb ik al mijn bestanden daar zitten en ook windows. Nu is de C:/ een virtuele disk geworden (c:/ is ms-ramdrive) en ik zie in de <dir> helemaal geen windows staan.
Er staat bij het analyseren met de bootdisk "This computer has no valid information"

Wil iemand mij hierbij alsjeblieft helpen, want ik wil ook mijn bestanden op mijn pc niet kwijt raken.

S.V.P
 
Kun je nog wel m.b.v de veilige modus Windows inkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan