Windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ten eerste is het misschien handig om even aan te geven welk programma van MS je hebt gebruikt. Je had problemen met internet en het programma keek alle windowsbestanden na? Dat zegt mij even weinig.

Verder bestaat de mogelijkheid dat er, om onverklaarbare reden, een wijziging in je bios is opgetreden die legacy usb heeft uitgeschakeld. Alleen geef je zelf aan dat in een eerder stadium je toetsenbord goed werkt dus die mogelijkheid sluit ik uit.

Ik vermoed dat je MS antispyware hebt gedraaid en dat een aantal geinfecteerde bestanden van je pc zijn verwijderd die, voor het opstarten nodig waren en het opstarten nu errug moeilijk maken. Klopt dat een beetje of zit ik ernaast?

ja daar kun je wel gelijk in hebben denk ik

Toetsenbordje lenen?

Anders zou je een repairinstall kunnen proberen van Windows.

ik heb een erg slechte computer, ik wou al eerder een repairinstall van windows doen. Maar mijn CD/DVD-ROM player werkte niet :confused:

Dan zit er niets anders op dan een herinstallatie. Met dingen als "denk ik" en dat "zou wel eens kunnen" kan ik je helaas niet echt verder helpen.

ik kan ook een PS2 toetsenbord lenen en bedoel je met herinstallatie een herinstallatie van windows? of?

Laatst bewerkt:
Wel, ik denk dat XP dat beter zal weten dan ik, maar zolang het via de PS2-toetsenbordpoort verloopt, lukt het volgens mij.

Laatst bewerkt:
Wel, ik denk dat XP dat beter zal weten dan ik, maar zolang het via de PS2-toetsenbordpoort verloopt, lukt het volgens mij.

In de meeste gevallen werkt het wel hoor. Het is meer uitzondering dan regel dat het niet werkt :).

Hiep hiep h'raa! :D Zet je je vraag nog even op opgelost rechtsonder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan