Windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sunshinee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2011
Berichten
4
Hallo,
Ik zit met een probleem. Mijn Computer (Compaq) wil niet verder opstarten. Als ik de computer aanzet staat er het volgende:
Windows kon niet goed worden gestart. Onze excuses voor dit ongemak. Mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van.

Als deze computer niet meer reageerde, onverwachts opnieuw opstartte of automatisch werd afgesloten om uw mappen en bestanden te beschermen, kunt u het beste voor Laatst bekende juiste configuratie kiezen om terug te keren naar de instellingen die werden gebruikt toen de computer nog wel goed werkte.

Als een eerdere poging om de computer op te starten is mislukt, bijvoorbeeld als gevolg van een stroomstoring, als gevolg van het indrukken van de Aan/Uit-knop, kunt u het beste kiezen voor Windows normaal starten.

Veilige modus
Veilige modus met netwerkmogelijkheden
Veilige modus met opdrachtprompt

Laatst bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten)

Windows normaal starten

Gebruik de pijltjestoetsen om een besturingssysteem te selecteren.

Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar tevergeefs geen van hen lukt. Als ik nu bijv. windows normaal starten druk, komt de computer niet verder dan het balkje met Microsoft Windows XP. En de streepjes in het balkje gaan 4x heen en weer en dan start de computer van zelf weer opnieuw op.
Ik heb echt geen raad! Ik hoop dat iemand mij van dit probleem kan afhelpen.
Mvg, Sunshinee
ps. Ik heb geen Windows Xp cd.
 
Wat bedoel je met "up"

Je beantwoord een vraag die je zelf stelt:eek:

Wellicht wil je hem omhoog kicken, maar zo werkt dat dus niet.

Ergo wat bedoel je met "up" ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan