Windows start niet volledig: Office en Outlook niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

spitsboek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
2
Ik had van mijn PC een paar dingetjes weggegooid omdat ik vond dat hij traag opstartte (screensaver en zo). Ook had ik een spywareprogr. geinstalleerd en laten scannen.. (AdAwarepersonal).

Vervolgens, bij het opnieuw starten, leek het of Windows niet volledig opstartte: op het eind verscheen een boxje van Office: 'deze toepassing is niet geinstalleerd. Voer setup uit vanaf de locatie waar u de toepassing oorspronkelijk hebt geinstalleerd'.
Ook Outlook bleek niet te vinden (zowel Office als Outlook wel op C).

Omdat ik bang was dat het met de spywareprogr. te maken had heb ik dat gedeinstalleerd, maar dat hielp niet.
Ik heb nu ook geen (draadloze -Internetplusbellen) verbinding met internet en email.

Wat te doen?
 
ga naar een systeem herstel.
Daarna kun je gewoon weer een spyware scan doen met ad-aware en ewido en spywareblaster.
 
Hoi,

Waarschijnlijk ben je met het 'weggooien van dingetjes' toch wat té drastisch geweest, zoals ik het van jou lees .....
Kennelijk gaat het je om - onderdelen van - MsOffice.
Via het Configuratiescherm > Software, zoek je in de lijst naar de MsOffice-versie.
Je klikt op 'Wijzigen' en hier krijg je de optie e.e.a. te herstellen.
 
Bedankt

Inderdaad, het lag voor de hand dat de fout ontstaan was door weggooien (al ben ik, dacht ik, heel zorgvuldig geweest).
Ik heb via de helpfunctie de optie systeemherstel gevonden en : fantastisch, het werkt weer!
Bedankt voor de reacties
groet
inge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan