windows start niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azdin

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
hejj mensen :D

Ik zit met een probleem:evil: ik heb pas nieuw mobo geheugen cpu en voeding gehaald
nou alles aangesloten nog keer gecheckt zet ik hem aan start gewoon geen probleem
maar als je eigelijk bij het inoggen komt voor windows geeft ie een error blauw beeld dat te snel weg is om te lezen
hij reboot hierna bios doet het wel maar ik snap echt niet waar het aan kan liggen

dit is mijn systeem:
mobo: asus p5vdc-X
intel 3.2 ghz
1064 ddr 2sticks(512)
nvidia 6600Le 128mb
voeding: techsolo tp-420W

ik hoor het wel alvast bedankt

Je kunt niet zomaar met andere hardware, vooral een andere chipset, windows laten starten.
Je kunt een herinstallatie kiezen, maar of dat lukt.

Als je de oude hardware nog hebt, zou je eerst die XP installatie kunnen voorbereiden op nieuwe hardware.

Of een schone installatie beginnen.

Uitleg.

Laatst bewerkt:
het probleem is dat windows xp op die harde schijf staat heb geen disc gekregen toen ik hem kocht (zal wel nieuwe beveiling tegen branden zijn)

Dan heb je vast de key nog wel, staat meestal ook op de computer, en kun je bij iemand een XP cd lenen, dan kun je het oplossen.

Nou, zulke goeie ogen heb ik nou ook weer niet.:confused:

Je hebt toch dokumentatie erbij gekregen? en als het een goede PC winkel is geweest, zit er een produktcode stikker, ergens, met de key.

Heb het gebrobeerd met windwows cd maar hij geeft een fout in een blauw scherm : er is een fout opgetreden ofzoiets dat zegt ie ik ben echt ten einde raad snap niet waar het aan kan liggen :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan