Windows start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadSemtex

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Ik had vanochtend besloten om mijn laptop opnieuw te installeren omdat die nogal raar deed, maar nu heb ik mn Windows geïnstalleerd, maar het enige wat er gebeurd is het bios-scherm laten zien, daarna de tekst "druk op een toets als u de pc vanaf dvd wilt opstarten.." en daarna start mn laptop opnieuw op en gebeurt hetzelfde. Ik heb al geprobeerd een Ubuntu cd in te voeren, maar die wilt ook niet starten.. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen? Ik heb al geprobeerd Windows nogmaals te installeren maar dit werkt ook niet.

Alvast bedankt

Ja maar als ik op enter druk kom ik opnieuw in dat installatiescherm maar ik heb Windows al geinstalleerd. Als het is geinstalleerd moet die zegmaar nog een keer opnieuw opstarten en daar gaat het mis, want dan doet die niks meer. Dat installeren heb ik bij mijn oude laptop wel vaker gedaan en het gaat altijd goed, deze keer deed ik niks anders dan normaal.

EDIT: Oh, en trouwens, als ik op F8 of F9 druk kom ik niet bij mn recovery partitie, en ik kan alleen in mn BIOS komen.. Als ik windows XP wil installeren krijg ik een BSOD en Ubuntu geeft een error.

Laatst bewerkt:
Wat was eigenlijk de reden om opnieuw te willen installeren?

Mijn spellen deden raar, en mijn laptop was opeens erg langzaam. Maar ik heb na 2 uur rondzoeken op de Asus website iets gevonden, ik moest dus herhaaldelijk op F9 drukken om te herstellen. Hij is nu bezig met recovery maar dit kan wel een tijdje duren.

Hoi,
beetje warrig allemaal, oude laptop dus ook oude schijf. Schijf op sterven na dood? Vertel eens wat meer over je laptop.

Laatst bewerkt:
Laptop heb ik 2 weken geleden gekregen, maar omdat ik geen fan ben van meegeleverde bloatware op een laptop probeerde ik dus een andere versie van Windows te installeren omdat mijn pc wel erg traag liep. Hier ging het dus mis, en startte die helemaal niks meer op. Ondertussen is de recovery van Asus zelf bezig, en ik houd het ook maar gewoon bij die versie van Windows.

Ok dat was niet helemaal duidelijk in het verhaal. Als je een progje wilt om je laptop te ontdoen van zulke zaken is PcDecrapifier mogelijk een oplossing voor je.

Oké bedankt, dan gebruik ik dat wel. Het is gelukt om te herstellen via die partitie, dus ik heb nu nergens last meer van. Mik, bedankt voor die tool, ik heb er zeker wat aan (:

Bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan