Windows startknop werkt niet meer en verkenner loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

iason2

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2014
Beste forumleden,

Sinds enkele dagen opent start niet meer bij windows 10 als ik op de knop klik of als ik op het toetsenbord op de windows toets druk. Ook loopt de verkenner vast zodra ik een video/afbeeldings bestand wil aanklikken. De problemen zijn pas sinds enige tijd en erg problematisch aangezien ik moeilijk programma's kan starten (alleen door via verkenner naar mijn program files folder te gaan en de programma's te starten, of als ik een bureaubladpictogram heb).

Ik hoop dat iemand kan helpen om problemen weer op te lossen. Heb ook tweaking repair geïnstalleerd en alle optionele stappen uitgevoerd, echter durfde ik nog niet verder te gaan aangezien ik niet weet of het programma betrouwbaar is.

Systeemherstel naar een datum van vóór de problemen lost het op.

Beste gast0225 bedankt voor je reactie. Het probleem is alleen dat systeemherstel op de een of andere manier bij mij was uitgeschakeld en ik dus geen herstelpunten heb

Alles behalve schone installatie van windows of reparatie waarmee alle programma's verloren zouden gaan geprobeerd. Startknop functioneert nog steeds niet. Daarnaast blijft het probleem dat verkenner ook niet naar behoren functioneert. Ik heb virusscans gedaan en verscheidene antispyware scans gedaan, maar werkt allemaal nog steeds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan