Windows startknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

intel2018

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2014
Hoi Allemaal,

Zojuist heb ik een laptop aangeschaft met win8. Ik vind er niets aan want ik mis die startknop linksbeneden. Is er geen optie om die startknop terug te krijgen onder windows8 want dat knoppenmenu bevalt mij totaal niet.

b.v.d., Groet,

Intel user

Wanneer je upgrade naar Windows 8.1 heb je in ieder geval de startknop terug.
Het vervelende is dat deze niet dezelfde functionaliteit heeft als in de eerdere Windows versies.

thx voor de snelle reacties:

is classicshell veilig?

Het gaat om win 8.1, sorry dat ik niet gelijk duidelijk was. Ik zie de startknop nergens zitten. En als ik hem al zou krijgen is het niet dezelfde functionaliteit als eerdere versies :(. Ik vind het heel erg verveledn dat MS zich meent dit allemaal te kunnen veroorloven! Kun je ook je geld voor wat betreft die win8.1 bij MS terug eisen want ik had geen keus bij de aanschaf van mijn computer?

Ik gebruik het al lange tijd en ben er erg blij mee... alles ziet er weer uit als WIN7 terwijl de optie van het fameuze Metro blijft. Heb daarvoor de oplossing van IObit geprobeerd maar die werkte een stuk slomer.
download na installatie ook het Nederlands taalpakket en kopieer de dll dan in in de Classic Shell folder.

thx voor de snelle reacties:

Kun je ook je geld voor wat betreft die win8.1 bij MS terug eisen want ik had geen keus bij de aanschaf van mijn computer?

Je hebt altijd een keuze. Er zijn nog steeds systemen in de handel met Windows 7 en je kunt ook een computer zonder besturingssysteem kopen. Dit kan wel betekenen dat je een andere leverancier op moet zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan