Windows Store geeft error code

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo,

Ik heb sinds kort Windows 10, alleen is het probleem, welke app ik wil downloaden hij geeft altijd deze error code aan: Foutcode 0x80240024
Ik kan helemaal nergens iets vinden over het probleem, niet in het Engels, niet in het Nederlands. Het probleem maakt niet uit welke app je ook installeert, of dit nu gratis is of betaald, geen van beide wilt geüpdated of gedownload worden.
Weet iemand een oplossing, heb windows 10 zelfs al opnieuw geïnstalleerd, hoor het graag.

BVD,
mva1997

Probeer het volgende commando eens: druk op de windowstoets en r, typ WSReset.exe en druk op enter.
Helpt dat?

Oke, probeer eens de Windows Store opnieuw te registeren met de volgende stappen:
Klik op de startknop, typ "Windows PowerShell", rechtsklik op Windows PowerShell bovenin het startmenu en kies voor "Als administrator uitvoeren".
Kopieer de volgende commando's 1 voor 1, rechtsklik in het PowerShell venster en druk steeds op enter.

Code:
PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted
Code:
$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest

Hoi,
Kopieer de code in een keer.
PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}"
Herstart de pc en controleer of het werkt.
Bron.
Nog een link (D)
En nog een (Eng).
Meerdere mensen hebben blijkbaar het probleem, er staan verschillende alternatieve methodes om het proberen op te lossen.
Hoop dat het helpt.

Laatst bewerkt:
Code volledig geplakt, geen effect. En nope, ook die informatie van verscheidene sites werkte niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan