windows/system32/config/system wordt niet gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Net schoon geinstalleerde pc van een kennis. Bij installeren Office 2000 één of andere foutmelding, die hij niet meer precies weet...

Daarna de pc opnieuw opstarten, start niet op omdat hij het bestand Windows/system32/config/system niet kan vinden.

De pc gaf al eerder kuren, zie ook dit (afgesloten) topic, wat er toe heeft geleid dat ik hem gisteren weer helemaal schoon heb geinstalleerd. Nog geen randapparatuur aangesloten. Zou er hardwarematig iets mis kunnen zijn? Pc is iets meer dan 1 jaar oud.

Wat kan er loos zijn? Wat nu te doen?????

Inderdaad OEI!

Er staat gelukkig ook een Nederlandse vertaling van, maar ook daarvan wordt ik niet blij....

Ik weet niet of ik dit wel aandurf...
Is alles opnieuw installeren niet veel makkelijker? Er staat nu toch verder nog niks op.

Zo ja, als dat tenminste ook nog mogelijk is: hoe voorkom ik dat dit nu alweer gebeurd?!?
Deze pc is in een week tijd al twee keer opnieuw schoon geinstalleerd. De eigenaar wordt er wanhopig van, net als ik bijna...

Formatteren en opnieuw installeren is inderdaad gemakkelijker, denk ik.

Hoe je voorkomt dat het weer gebeurt weet ik eigenlijk niet... 't Is erg vreemd dat deze fout zich zo kort na een verse installatie voordoet.

Tja, precies... Zeker als je bedenkt dat dit eraan vooraf is gegaan.

Dus als er iemand ook maar een idee heeft wat de werkelijke oorzaak van dit hele gedoe is.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan