Windows Tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasDeJonge

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2011
Hallo!

Ik wil graag een tablet kopen, en ik zat daarom is een beetje te googlen, en mij leek de samsung galaxy tab wel leuk. Maar deze draait natuurlijk Android, en ik denk niet dat ik dat erg handig ga vinden op een tablet, ik vind het namelijk wel fijn om bepaalde programma's zoals Photoshop, die alleen beschikbaar zijn voor Windows op mijn tablet te hebben. Maar... Wat is nou een goede Windows tablet? Ik heb al een beetje gezocht maar ik kan nou niet echt een goede prijs-kwaliteits verhouding vaststellen. Misschien dat iemand met wat meer verstand van tablets mij hiermee eens even kan helpen? Ik zoek dus een Windows tablet, 720p (liefst 1080p, of zijn die enorm duur?) beeld, en vooral gebruikt voor photoshop, het kijken van films, en internet.

Wat kunnen jullie mij aanraden?

Alle adviezen zijn welkom!!
-Bas

Photoshop touch werkt op android en iOS klikerdeklik

ik zou zelf persoonlijk dan een tablet nemen die ook met een toetsenbord komt deze kun je dan los maken zodra je alleen touch screen wilt gebruiken
asus transformer pad infinity (er komen ook nog goedkopere versies uit)
deze heeft een resolutie van 1920x1200 net ietsje hoger dan 1080P.

Laatst bewerkt:
Hallo! Hardstikke bedankt voor de reacties! Dat zijn inderdaad allebei zeer mooie tablets, maar toch niet helemaal wat ik zoek. Ze gaan namelijk beide boven mijn budget van rond de 300 euro (komt niet zo nauw). Zeker de Asus Transformer is meer een volwaardige notebook dan een tablet, en dat is ook niet helemaal wat ik zoek. Ik heb al een laptop dus als ik behoefte heb aan een toetsenbord gebruik ik die gewoon. Is dus voor mij niet echt nodig. Toch bedankt natuurlijk voor het aanbod!
Is er niets goedkopers wat meer rond mijn budget zit, maar nogsteeds goed is?

Oja, en nog bedankt voor het melden dat photoshop er voor Android en iOS is! Dat wist ik helemaal niet... misschien dan toch maar een Android...
Het is toch trouwens ook zo dat alle programma's die op een Windows pc werken ook gewoon op een Windows tablet werken, want daarvoor wilde ik eigenlijk Windows...

Het is toch trouwens ook zo dat alle programma's die op een Windows pc werken ook gewoon op een Windows tablet werken, want daarvoor wilde ik eigenlijk Windows...

nee dat is helaas niet zo je hebt een ARM versie van windows 8 en een x86 versie van windows 8 de een is een smartphone/tablet achtige(arm) variant en de ander voor desktops/laptops etc(x86)
programmas hebben te maken met verschillende instructie sets en die werken dus niet opelkaar

asus transformer pad 300t

Oh okee! Dat is zeer belangrijk om te weten! Dan ga ik natuurlijk liever voor een Android. Ik wil mijn tablet echter wel vooral gaan gebruiken voor tekenen met Photoshop. Weet iemand misschien waar ik dan op moet letten, en welke daar goed voor zijn?

Stop nu meteen!

Oh okee! Dat is zeer belangrijk om te weten! Dan ga ik natuurlijk liever voor een Android. Ik wil mijn tablet echter wel vooral gaan gebruiken voor tekenen met Photoshop. Weet iemand misschien waar ik dan op moet letten, en welke daar goed voor zijn?

WAT JE OOK DOET KOOP GEEN!! Asus tablet !!!!! , ik zelf heb een Tf300T en WAS er dolgelukkig mee, kei veel software update's naar de nieuwste versie van android , goede prestaties een echt gaming monster! TOT DAT op een morgend ik wakker werd , mijn TF300T uit mijn sleeve haalden en dan open deed (heb het toestenbord ) en toen zag ik een groote barst in het scherm midden beneden... , om een lang verhaal kort te maken
het is EEN FABRIKAGE FOUT!! HET LIGT AAN ASUS!! er zijn heel veel mensen met dit probleem kijk bij deze link's:

1. http://www.transformerforums.com/fo...lp/27121-cracked-screens-common-tf-300-a.html
2. http://www.myce.com/news/asus-transformer-tablets-suffer-from-cracked-screens-asus-denies-64090/
3. http://www.transformerforums.com/forum/transformer-pad-infinity-help/26259-screen-crack.html ( Beste forum over Tf300t en tf700t gemengd)
4. http://crackformerprime.blogspot.be/2012/04/transformer-prime-cracked-screen-issues.html (blog)
5. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530660&nocache=1
6. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1498237&page=2

HET GAAT OVER ALLE SERIES !!! asus claimt dat het een gebruiker's fout is en het valt niet onder garantie!! je moet 180 euro betalen !!!!! , mijn tablet is binnen bij hun en ik moet 180 euro betalen , ik heb mij aangemeld bij de FOD economische inspectie en een klacht neergelegt, en ik heb testaankoop gecontacteert. nu al een paar weken aan het vechten met asus !

KOOP NOOIIT EEN TABLET VAN ASUS!!!!

ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen overtuigen !

danku !

Ironisch genoeg is dit bericht al van mijn tablet verstuurd. Ik ken genoeg mensen met een Asus tablet die helemaal nergens lat van hebben, dus ik moet zeggen dat ik asus nog steeds een prima merk blijf vinden... maar om je even gerust te stellen, ik zag ineens een aanbieding. 115 euro korting op de galaxy tab 2 bij de lokale tabletboer, dus die heb ik dan aar even gekocht. Bevalt echt prima. Bedankt voor alle hulp iedereen, het heeft me de goede richting in geduwd!

apart asus staat normaal wel bekend om goede producten te leveren.
wellicht ligt het probleem alleen bij die serie tablets om dan gelijk alle tablets van asus de deur uit te gooien vind ik erg ver gaan

apart asus staat normaal wel bekend om goede producten te leveren.
wellicht ligt het probleem alleen bij die serie tablets om dan gelijk alle tablets van asus de deur uit te gooien vind ik erg ver gaan

er zijn genoeg mensen met deze pech.... en alle tablet'ss hebben het Tf300T tf700t tf200t die drie, er zullen mensen zijn met geluk en met pech , maar het blijft de fout van asus hoe je het ook draait of keert... mijn tf300t is nooit gevallen , er zat geen enkel krasje op , je kon hem elke minuut gewoon doorverkopen als nieuw, ik (de meeste onder de problemen) kon er niets aan doen dat dit gebeurde. ik HOUW van die tf300t ik vind hem SUPER! maar dit gaat erover...

misschien handig om dit ook te vermelden bij redacties zoals tweakers etc meer aandacht erop betekent ook meer druk op asus om het op te lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan