Windows tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustangBE

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
hallo

ik zou een windows tablet willen kopen waar ik een volwaardige office kan op draaien en nog enkele prog. kan installeren.
waaronder een zelf geschreven app die zijn data afhaalt van een server en een sync. app voor outlook.
teven ook een app om via bluetooth auto's uit te lezen.
De meeste tablets hebben 2GB geheugen, is dat voldoende om vlot te kunnen werken ?

2Gb is het absolute minimum voor een windowssysteem en naar mijn mening te weinig voor een vlotte verwerking, tenzij er alleen maar wat mee wordt gemaild, geinternet en wat tekstverwerking, dan kan 2gb krap aan voldoende zijn. Maar verwacht niet een al te vlotte verwerking.
E.e.a valt en staat natuurlijk ook bij de snelheid van de cpu en het aantal cores en of er een SSD in zit.

Laatst bewerkt:
Waar jij denk ik het beste naar kan kijken is een 2 in 1 transformer, dat wil zeggen dat je het toetsenbord los kan halen. In dat toetsenbord zit vaak wel een HDD en extra accu
DIT is een goed voorbeeld daarvan. Er zit echter wel een Atom processor in, en die zijn niet erg sterk.
Maar voor jouw doel, dat is office, internetten, zelfgeschreven app en bluetooth, is deze denk ik wel sterk genoeg :)

ik had al zoiets gezien ongeveer, dat was een laptop waarvan je het toetsenbord helemaal naar achter kan kantelen zodat het een tablet werd (een HP).
wat zou je ongeveer nodig hebben van processor om goed te kunnen werken als de gegevens extern op een NAS staan.
men raad mij een Microsoft Surface Pro 3 - 128GB - i5 - 4GB aan maar dit is al 1.000 €

Hoi,

Ben zo vrij geweest om je vraag naar de tabletsectie te verplaatsen hier komt de vraag beter tot zijn recht.Succes met de vraag.

De nieuwe Intel Atoms zijn krachtig genoeg om zowat alles te doen... maar anders moet je zoiets nemen klik, maar dit is volgens mij niet zoveel sneller

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan