Windows terug krijgen en linux behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
............... Maar ik zou wel graag een windows boot hebben voor o.a. games (en natuurlijk de linux boot behouden voor school).

Weet iemand hoe ik dit kan doen vanaf de back-up partitie op mijn harde schijf? Want zoals gewoonlijk is tegenwoordig, wordt er geen schijfje meer mee geleverd...
En aangezien het een pre-loaded windows 8.1 is is er ook geen bios scherm vanwaar ik iets kan doen.

M.V.G.
Rick
Ik weet wel iemand die graag zou weten hoe je win 8.1 weer terug krijgt.... misschien heb je nu tijd om het
even proberen uit te fiegelieren
......... :D

Heb je windows 8 gekocht...............zetten ze er windows 7 op. :eek:
Bij opstarten van een nieuwe laptop (comp) vragen ze toch eerst om een backup dvd te maken? Voortaan maar eerst doen.
Ik merk dat niemand dat doet.....maar als men in de problemen komt, dan zitten ze er mee.

Is dat wel een legale cd die je nu gebruikt hebt? En drivers vind je op de website van het merk van je computer.

Laatst bewerkt:
Heb je windows 8 gekocht...............zetten ze er windows 7 op. :eek:
Ach.. ik heb al een keer mee gemaakt dat er een installatie CD/DVD bij zat (laptop)... en toen was ie geïnstalleerd... en toen heeft de persoon in kwestie deze maar weggegooid... want immers "het was toch klaar, die installatie"....:o
Gekker moet het niet worden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan