windows thema verwijderd, te herstellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goodfellow

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
Berichten
86
Hoi,
ik had stylexp gedownload en wilde dit er weer af halen, op de een of andere manier bleven echter de thema´s aanwezig. Toen ik deze wilde opruimen in de map themes , waar ze stonden heb ik per ongeluk ook de luna theme van windows zelf weggegooid. Nu krijg ik als de eigenschappen voor beeldscherm wil openen dit thema niet meer te zien. Kan ik dit originele windowsbestand ergens downloaden? Heb bij microsoft gekeken maar vind het niet. Ook vanaf de originele windowscd weet ik niet waar ik het kan vinden. Ik weet uiteraard dat je overal thema's vandaan kunt halen, maar ik wil dus die oorspronkelijke windowsbestanden herstellen (herstelpunt werkte ook niet)
Iemand die me kan helpen ?
 
Zou <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/Resources.zip" target="_blank">deze</a> helpen?

Heb het zelf nog nooit gehad dit probleem, maar volgens mij moet je al die bestandjes in het zip-filetje extracten naar:

c:\windows\resources\themes
 
Laatst bewerkt:
lukt nog niet

Hoi, bedankt voor je reactie,
ik heb bovenstaande bestanden naar de map verplaast zoals beschreven maar het lukt nog niet om ze te zien als ik via eigenschappen beeldscherm zoek, ik zie daar nog niks anders tussen staan. (pc al opnieuw opgestart)
Doe ik iets verkeerd ?
 
OPGELOST !

Ik kon die thema's niet vinden omdat ik via eigenschappen van beeldscherm -bladeren- keek bij program files op c , maar ik moest kijken bij windows op c .
Daar stond ie weer bij. Windows xp thema is weer terug !
Nogmaals bedankt.:thumb:
 
te vroeg gejuicht

Ik krijg wel het thema terug , maar als ik een ander thema kies dan het luna (windows xp) en ik start de computer opnieuw op dan is het thema windows xp weer verdwenen als ik kijk bij eigenschappen beeldscherm. Geen idee hoe dat kan .
Nog een tip ?
 
Probeer dan het volgende 'ns. Zoek naar het bestand luna.theme. Rechtsklik hierop en kies voor 'kopiëren naar'. Kies hier voor 'Mijn documenten'. Kijk nu in eigenschappen voor beeldscherm of je dan wel kunt kiezen. 'Theme'-bestanden worden nl. opgeslagen in de map 'Mijn documenten'.

Lukt dit niet, pas het Luna-theme dan een keer toe op de manier (bladeren) zoals je dat hierboven al een keer hebt gedaan. Heb je dit thema dan eenmaal aktief kies dan via eigenschappen voor beeldscherm 'opslaan als'. Er wordt dan gevraagd welke naam je het huidige thema wilt geven. Bedenk een naam en sla het op. Als het goed is moet je dit thema, met de door jouw gekozen naam, voortaan kunnen kiezen uit de lijst.

Ben benieuwd
 
goeie tip

Hoi, bedankt voor je tip. Ik heb je eerste aanwijzing gevolgd en de pc opnieuw opgestart. Windows xp (luna) staat nu gewoon in de lijst.
Dank je wel. Probleem is nu (definitief lijkt me) opgelost !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan