Hallo,
De problemen met windows 7 lijken zich maar op te stapelen:
- Wanneer ik MSN/Xfire opstart valt mijn internet uit (komt door de router maar is alleen met windows 7).
- Wanneer ik iets wil installeren loopt het meestal vast, en als ik annuleren doe loopt ook dat vast, meestal kan ik dan pas na 3 keer iets normaal installeren.
- Taakbeheer loopt 9 van de 10 keer vast
- De computer is heel traag, terwijl hij snel hoort te zijn, lijkt mij, de computer is nog geen maand oud en heeft 1.300 euro gekost en bevat de nieuwste hardware.
- Afsluiten loopt soms vast, ik snap eigenlijk niet hoe dit kon
- Sommige spellen (Battlefield 2 en Sacred 2) vallen spontaan uit en er is niets te zien
- sommige spellen moeten 2 keer geinstalleerd worden voordat ze het doen
WAT IS ER AAN DE HAND???? IK SNAP ER GEEN ********* MEER VAN!!!!!!
De problemen met windows 7 lijken zich maar op te stapelen:
- Wanneer ik MSN/Xfire opstart valt mijn internet uit (komt door de router maar is alleen met windows 7).
- Wanneer ik iets wil installeren loopt het meestal vast, en als ik annuleren doe loopt ook dat vast, meestal kan ik dan pas na 3 keer iets normaal installeren.
- Taakbeheer loopt 9 van de 10 keer vast
- De computer is heel traag, terwijl hij snel hoort te zijn, lijkt mij, de computer is nog geen maand oud en heeft 1.300 euro gekost en bevat de nieuwste hardware.
- Afsluiten loopt soms vast, ik snap eigenlijk niet hoe dit kon
- Sommige spellen (Battlefield 2 en Sacred 2) vallen spontaan uit en er is niets te zien
- sommige spellen moeten 2 keer geinstalleerd worden voordat ze het doen
WAT IS ER AAN DE HAND???? IK SNAP ER GEEN ********* MEER VAN!!!!!!