Windows traag, veel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gousman

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Hallo,

De problemen met windows 7 lijken zich maar op te stapelen:

- Wanneer ik MSN/Xfire opstart valt mijn internet uit (komt door de router maar is alleen met windows 7).
- Wanneer ik iets wil installeren loopt het meestal vast, en als ik annuleren doe loopt ook dat vast, meestal kan ik dan pas na 3 keer iets normaal installeren.
- Taakbeheer loopt 9 van de 10 keer vast
- De computer is heel traag, terwijl hij snel hoort te zijn, lijkt mij, de computer is nog geen maand oud en heeft 1.300 euro gekost en bevat de nieuwste hardware.
- Afsluiten loopt soms vast, ik snap eigenlijk niet hoe dit kon
- Sommige spellen (Battlefield 2 en Sacred 2) vallen spontaan uit en er is niets te zien
- sommige spellen moeten 2 keer geinstalleerd worden voordat ze het doen

WAT IS ER AAN DE HAND???? IK SNAP ER GEEN ********* MEER VAN!!!!!!

Hallo,

De problemen met windows 7 lijken zich maar op te stapelen:

- Wanneer ik MSN/Xfire opstart valt mijn internet uit (komt door de router maar is alleen met windows 7).
- Wanneer ik iets wil installeren loopt het meestal vast, en als ik annuleren doe loopt ook dat vast, meestal kan ik dan pas na 3 keer iets normaal installeren.
- Taakbeheer loopt 9 van de 10 keer vast
- De computer is heel traag, terwijl hij snel hoort te zijn, lijkt mij, de computer is nog geen maand oud en heeft 1.300 euro gekost en bevat de nieuwste hardware.
- Afsluiten loopt soms vast, ik snap eigenlijk niet hoe dit kon
- Sommige spellen (Battlefield 2 en Sacred 2) vallen spontaan uit en er is niets te zien
- sommige spellen moeten 2 keer geinstalleerd worden voordat ze het doen

WAT IS ER AAN DE HAND???? IK SNAP ER GEEN ********* MEER VAN!!!!!!

Misschien moet je eens terug naar de winkel of naar de fabriek gaan en daar meer informatie ophalen ?
En anders toch maar opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
opnieuw installeren heeft geen nut denk ik, aangezien hij net opnieuw is geinstalleerd

nieuwe drivers kan ik proberen, maar de drivers die er nu op staan zijn maar een maand ofzo oud, dus denk niet dat het daar aan ligt

wat voor een computer heb je en wat zit er in ?

Probeer eens Start>UitVoeren>dxdiag

een desktop:

Windows 7 Home Premium 64 bits

Intel Core i7 @ 2,8GHz

4096MB RAM

DirectX11

ATI Radeon HD 5800 Series met 2797MB geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan