Windows Up-date probleem in Windows 7 Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
106
Hallo beste lezer,

Mijn computer heeft een update probleem met de windows update nr.'s : KB2600217 en KB2656351. Deze beide update's zijn op mijn systeem geïnstalleerd, dat geeft het systeem aan, en ondanks dat wordt ik steeds weer geconfronteerd met de mededeling "er zijn twee belangrijke update's voor update". In de beginne had ik
niet door dat het om dezelfde update's ging, zodoende zijn deze update's al zo'n 20 keer gedownload en geïnstalleerd. (volgens <Update-Geschiedenis>)
Gelukkig komen ze in de lijst geïnstalleerde update's maar 1 keer voor. (worden waarschijnlijk steeds overschreven).
Ik heb de update probleemoplosser er op los gelaten maar dat levert niets op.
Wel krijg ik zo langzamerhand de hik van steeds weer die update melding van steeds dezelfde update's.
Om voorlopig van die meldingen verlost te zijn heb ik de automatische update maar tijdelijk uitgeschakeld.

Wie o wie kan mij van dit probleem verlossen ??

Bij voorbaat dank

Hindrik
 
Hallo Hindrik. Dat zijn volgens mij de .net framework updates. Ga eens hier naar toe voor de oplossing. Klikje Er is al veel over geschreven lees ik. Lees eerst op je gemak door en trek je plan. Succes en laat eens weten wat het wordt/ en of werd. ;)
 
Beste Manamana,

Dankzij jou "klikje" lijkt het probleem opgelost te zijn. Ik heb alle .NET files verwijderd en via Windows update opnieuw geïnstalleerd.
En voorlopig zie ik het probleem niet weer voorbij komen.

Derhalve bedankt voor de hulp.

Hindrik
 
Hallo Hindrik dat is mooi werk en fijn dat het is gelukt zo. Geen dank daarvoor. Ik deed het graag en misschien tot ziens op dit forum. Top. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan