Windows update 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

castello21

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Heb hem wel goed binnengehaald. Maar kan geen draadloze internet verbinding meer instellen.
Waardeloos ga denk ik weer over op Windows 7.:evil:

@castello21: Welke wifi adapter heb je? Er zijn meerdere vragen op Helpmij actief op dat gebied i.c.m. Windows 8.1, in dit geval op het gebied van Intel Centrino wifi adapters.

Tijs.

Heb een Asus laptop met een Ralink Technology Corp adapter erin. 802.11 draadloze kaart.

Heb 8.1 via mijn wifi verbinding keurig binnengehaald, maar kan daarna dus nu niet meer via wifi werken.:evil:

@castello21: [Was vooral voor Intel Wifi adapters, maar je kunt kijken of het jou ook wat brengt]: Suggestie is om puur de driver van Microsoft te gebruiken, dus alle Ralink/Asus Wifi driversoftware te deïnstalleren, de pc te herstarten en dan te kijken in Apparaatbeheer of inderdaad de basis-driver van Microsoft nu wordt gebruikt bij de Wifi adapter. Is dat nog niet het geval, dan de hele installatie van de Wifi adapter in Apparaatbeheer ongedaan maken (danwel kiezen voor "Vorige driver herstellen" of zoiets), incl. verwijderen van de Ralink/Asus driver, de pc herstarten en dan weer kijken in Apparaatbeheer.

@Castello21: In Europa mag je t/m kanaal 13, in USA + JP t/m kanaal 11. Ik vermoed dat je in de Geavanceerde instellingen van die wifi adapter in Apparaatbeheer hieromtrent aanpassingen kunt doen. [Iets als Location of Country of zoiets.]

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Windows 8.1

Beadnkt voor je reactie. Ga kijken wat ik eraan kan doen.:thumb:

Windows 8.1 update

Beste mensen,

Allereerst hartelijk dank voor het meedenken.

Ben eruit. Had niets te maken met de driver of zo. Moest alleen een ander kanaal voor mijn wifi verbinding nemen had hem op 13 staan. Maar nu blijkt dat hij alleen op kanaal 1 t/m 10 het doet.

Misschien help ik zo een paar mensen verder.

Met vriendelijke groet,

Castello21:thumb:

@castello21
Heb je een eigen topic gegeven, het is niet de bedoeling anderman's topic te kapen.
Hou daar de volgende keer rekening mee a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan